quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:54 schreef zquing het volgende:
Je moet gewoon openstaan voor bepaalde dingen, maar het is een terechte klacht, ik hoef nooit te ervaren hoe het is om anaal gepenetreerd te worden
uit deze post kun je opmaken dat ik overal nee op zeg?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
Jij hebt een saai leven als je overal nee op zegt.
Of heroine te spuiten. Of overreden te worden door een Hummer. Of in de fik gestoken te worden. Nee, dat zijn geen dingen waar ik specifiek naar uitkijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:54 schreef zquing het volgende:
Je moet gewoon openstaan voor bepaalde dingen, maar het is een terechte klacht, ik hoef nooit te ervaren hoe het is om anaal gepenetreerd te worden
Kanker?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS durft niks en zit altijd stil in een hoekje.
Mja, en dan toch uitproberen he.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of heroine te spuiten. Of overreden te worden door een Hummer. Of in de fik gestoken te worden. Nee, dat zijn geen dingen waar ik specifiek naar uitkijk.
Je moet gewoon een keer die shit gerookt hebben, ik was er ook altijd tegen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:54 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
uit deze post kun je opmaken dat ik overal nee op zeg?
ik doe t niet uit angst voor kanker hoor, tegenwoordig krijg je toch overal kanker van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:00 schreef Appelknaller het volgende:
Mensen die niet blowen uit angst voor kanker, je kunt je hele leven alles goed doen en dan komt er een retro-virus en tadaa je hebt kanker. Helemaal voor niks gezond geleefd.
Nee je gaat niet naar de hel, en waarom zou je niet alles uit het leven halen, je leeft het immers maar een keer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:50 schreef mrsjaak2 het volgende:
Klacht: mensen die zeggen dat je alles in je leven moet hebben uitgeprobeerd
sub-klacht: ik snap de reden hierachter niet, ga je anders naar de hel ofzo
Op Fok! word er gewoon kanker aangepraat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:01 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
ik doe t niet uit angst voor kanker hoor, tegenwoordig krijg je toch overal kanker van.
zelfs fok!ken
en smoken hoort daarbij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee je gaat niet naar de hel, en waarom zou je niet alles uit het leven halen, je leeft het immers maar een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |