stagequote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:18 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, zit ook weer op mijn werk, dus dan mag ik ook hier posten
Bijna hetzelfde, alleen krijg ik hier beter betaaldquote:
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Goede TTMijn plaatje staat in de OP.... heb mezelf eruit gehaald omdat ik hier een tijdje liever NIET wilde zijn..... en ik was zo lief om mijn plaatje te laten staan en de OP niet te verneuken....
Volgens mij wilde ze het plaatje in de TT niet verneuken dus heeft ze die laten zitten, maar haar tekstje heeft ze weggehaald omdat ze hier niet wilde zijn, desondanks is ze toch hier. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?
nee..... ik wilde niet meer komen en wilde juist mijn plaatje weghalen.... maar besloot dat niet te doen omdat ik dan de op verneukquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, als je plaatje weg is, dan kom jij niet? Is dat de conclusie?
de minder leuke mensen zijn wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze het plaatje in de TT niet verneuken dus heeft ze die laten zitten, maar haar tekstje heeft ze weggehaald omdat ze hier niet wilde zijn, desondanks is ze toch hier. Denk ik.
gefeliquote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef DirkZz het volgende:Heb net mijn stage afgesloten, na een presentatie van ~45minuten een 8 gekregen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:45 schreef DirkZz het volgende:Heb net mijn stage afgesloten, na een presentatie van ~45minuten een 8 gekregen.
Echt he? Ik stap op de fiets om in een gemoedelijk tempo naar mijn werk te fietsen, kom ik daar aan heb ik me toch ff een rode kop en shit, echt benauwd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:18 schreef The_Dean het volgende:
Man, sta even [naja, even] te autowassen en het zweet staat me overal
Benauwd!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:20 schreef Californium het volgende:
net een heel pak chocolade gegetenwaarom doe ik dat? naast het feit dat het ongezond is....voel ik me nu misselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |