Daar word jij waarschijnlijk weer heel rustig van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht wordt nieuwsgierig naar het e.d. gedeelte
Prima zelfs. Was alleen na 4 uur al weer klaar wakker.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:58 schreef Ludootje het volgende:
Valt ook wel weer mee hoor!
Maar als ik er ben, bel ik je!
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
80ies zijn zeker leuk!
Je moet je niet gek laten maken door de houding van anderen, en zeker niet door vrouwen. Gewoon lekker je eigen ding doen, maak je het jezelf een stuk makkelijker.
[..]
Valt ook wel weer mee hoor!
Maar als ik er ben, bel ik je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...
En merk dat dit dus helemaal geen effect heeft
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
[..]
Nja deed gisteren heel casual, sloofde me niet uit en gedroeg me niet zo arrogant als normaal...
En merk dat dit dus helemaal geen effect heeft
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeJe kan natuurlijk niet over een nacht ijs gaan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms heb je inderdaad van die tenten waar de sfeer gewoon niet bij jou past. Maar gewoon lekker bij jezelf blijven, anders ga je erover nadenken en piekeren enzo. Niet goed voor je zelfvertrouwen.![]()
Wat is de overeenkomst tussen en coma en een 10 jarig jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja kom daar wel vaker, maar de 3 mooiste dames daar keken me echt zo aan van:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet over een nacht ijs gaan he?
En soms heb je inderdaad van die tenten waar de sfeer gewoon niet bij jou past. Maar gewoon lekker bij jezelf blijven, anders ga je erover nadenken en piekeren enzo. Niet goed voor je zelfvertrouwen.
Nee, dan val je niet op. Ergo, geen vrouw die je interessant vind.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
Ik was nu juist niet mezelf omdat ik hartstikke moe was en gewoon een beetje aan de kant stondquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]Dus wanneer je jezelf bent vinden vrouwen je ineens niet meer leuk?
Zal het zo even tegen um zeggen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef Ludootje het volgende:
Doe hem ook es even naar Utrecht sturen.
Het gaat echt niet altijd om vrouwen in het leven hoor. Er zijn zat leuke dingen die je ook zonder vrouw kan doen (hoewel sommige dingen wel leuker worden als er een vrouw meedoet...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja kom daar wel vaker, maar de 3 mooiste dames daar keken me echt zo aan van:
Terwijl ik niks deed, stond alleen even naast ze aan de bar om wat te bestellen
Wel slecht voor me zelfvertrouwen, weet niet waarom
Nou, dan gaat mijn theorie nog steeds op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was nu juist niet mezelf omdat ik hartstikke moe was en gewoon een beetje aan de kant stond
Nee, maar er was gisteren voor de rest geen moer aanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het gaat echt niet altijd om vrouwen in het leven hoor. Er zijn zat leuke dingen die je ook zonder vrouw kan doen (hoewel sommige dingen wel leuker worden als er een vrouw meedoet...)
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zal het zo even tegen um zeggen!Eerst moetie even hier blijven hangen
Vandaag, morgen en zolang het duurt wel jaquote:
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet luktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar er was gisteren voor de rest geen moer aan
Nja dat zal ik wel uitgestraald hebben waardoor ik niet echt interessant was
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet lukt
Nee daar gaat het niet om...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken dat je normaliter zo'n natuurlijke aantrekkingskracht hebt. Wel leuk eens voor de verandering te lezen dat het eens niet lukt
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om...
Ik snap niet dat ik niet afgewezen word wanneer ik iets probeer...
Wanneer ik me als iemand met een vriendin gedraag, en dus niks probeer, word ik wel gewoon afgewezen
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?
Toen ik nog een vriendin had kreeg ik juist de meeste sjans maf genoeg.
Ja ik ook toen ik nog een vriendin hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hoe kan je nou afgewezen worden als je niks probeert? Je kreeg de vibe niet van de dames? DE voorselectie niet door?
Toen ik nog een vriendin had kreeg ik juist de meeste sjans maf genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |