abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70417844
Mijn buurman is inmiddels al WEKEN bezig met het verbouwen/slopen van zijn zijn huis.
En al WEKEN wordt het hele blok elke ochtend gewekt door zijn KUT geboor.
Elke dag om 8 a 9 uur BEHALVE op zondag, dan vindt die randdebiel het nodig om op 7 uur!!!! 's ochtends te beginnen!!!
En als hij nou eens fatsoenlijk kon boren, maar zelfs dat niet!!! De hele godganse tijd gaat het van RR.....RR....RR.....RR....RR....
Daarnaast leeft die rasmongool ook nog eens van een uitkering, omdat hij arbeidsongeschikt zou zijn, maar zwartwerken en ons weken wakker houden met zijn KUT geboor is blijkbaar geen arbeid!!

Klacht!: Achterlijk KUT buurman die het hele blok al weken zeerrr vroeg wekt met zijn kut geboor terwijl hij al jaren leeft op een uitkering, omdat hij niet zou kunnen werken.

Verwachte reactie:
TS Wil uitslapen op zondag
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:09:24 #2
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_70417857
Als je zo lang geluidsoverlast hebt kun je dat toch aangeven bij de gemeente ofzo? Sowieso mag je pas na 8 uur beginnen dacht ik.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_70417888
Zeg er wat van tegen hem, niet tegen mijn.
Roken is lekker
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:14:55 #4
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_70417890
In principe mag je eerst bij de woningbouw of bij de politie klagen wanneer er last is voor 8 uur s'ochtends en na 10 uur s'avonds. Mocht de overlast overdag van een dermate lange duur of volume zijn, dat er sprake is van zware en of langdurige overlast, dan mag je daar over ook je beklag doen bij de woningbouw/politie.

De politie kan dan de zogenaamde buurtregie inschakelen die het probleem onder de loep neemt, en indien nodig, sancties oplegt en in het uiterste geval (als het om een huurwoning gaat) de overlast gevende huurder uitzet. Via de vereniging van eigenaren zou je in een koopcomplex ook nog wat sancties kunnen opleggen, maar wanneer het een woning is op een eigen stukje kadaster dan ben je fucked. Tenzij je de rechter kan overtuigen dat het echt een heel groot probleem is. (dan zou het koopcontract zelfs ontbonden kunnen worden, of zou een gedwongen verkoop plaats moeten vinden)

Echter is het beter om voordat je naar de woningbouw/politie stapt, de buurman op zijn gedrag aan te spreken.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:18:29 #5
138448 PeZu
Suspended animation
pi_70417919
als ik een buurman had die wekenlang elke zondag op 7 uur begon met boren dan was dat vrij rap afgelopen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_70417928
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:14 schreef huismerk het volgende:
In principe mag je eerst bij de woningbouw of bij de politie klagen wanneer er last is voor 8 uur s'ochtends en na 10 uur s'avonds. Mocht de overlast overdag van een dermate lange duur of volume zijn, dat er sprake is van zware en of langdurige overlast, dan mag je daar over ook je beklag doen bij de woningbouw/politie.

De politie kan dan de zogenaamde buurtregie inschakelen die het probleem onder de loep neemt, en indien nodig, sancties oplegt en in het uiterste geval (als het om een huurwoning gaat) de overlast gevende huurder uitzet. Via de vereniging van eigenaren zou je in een koopcomplex ook nog wat sancties kunnen opleggen, maar wanneer het een woning is op een eigen stukje kadaster dan ben je fucked. Tenzij je de rechter kan overtuigen dat het echt een heel groot probleem is. (dan zou het koopcontract zelfs ontbonden kunnen worden, of zou een gedwongen verkoop plaats moeten vinden)

Echter is het beter om voordat je naar de woningbouw/politie stapt, de buurman op zijn gedrag aan te spreken.
Helaas is het een koopwoning en daarnaast is het niet echt een buurman die je vriendelijk wat kan vragen.
Er is nagenoeg niemand in de buurt die nog met hem omgaat.

Maar ik zal maandag eens contact opnemen met de gemeente.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:20:25 #7
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_70417938
Ik ben niet de hele dag aan het boren hoor. Soms kijk ik ook op Fok.

Groeten,

Je Buurman
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_70417952
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:20 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik ben niet de hele dag aan het boren hoor. Soms kijk ik ook op Fok.

Groeten,

Je Buurman
Roken is lekker
pi_70418045
Je mag wel bij mij slapen hoor.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:40:21 #10
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_70418115
quote:
TS Wil uitslapen op zondag zaterdag
  zaterdag 27 juni 2009 @ 09:44:52 #11
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_70418152
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:19 schreef Mpdrichel het volgende:

[..]

Helaas is het een koopwoning en daarnaast is het niet echt een buurman die je vriendelijk wat kan vragen.

Probeer anders eens met wat andere bewoners te gaan praten, als hun ook last hebben dan zou je als buurt of als VvE actie kunnen ondernemen. Wellicht dat wanneer er meerdere buren met de man in kwestie praten dat hij tot inkeer komt. Bij overlast voor 8-en en na 10-en kan je altijd de politie bellen.

De politie komt niet altijd, maar houd wel de melding "aan" in het Xpol systeem, als er dan vanuit de gemeente actie word ondernomen dan nemen ze al die meldingen mee in de zaak tegen hem. Als je dan met meer klaagt... dan heb je meer kans het probleem op te lossen.

Als je hem echt een hak wil zetten, en je heb er bewijs van dat hij zwart bijklust dan kan je natuurlijk altijd naar de belastingdienst toe stappen. (maar dat is niet heel erg netjes, en dan heb je de kans dat het conflict escaleert)

Mocht de gemeente er geen sluitende zaak van maken dan kan je ook nog naar de rechter stappen.

Mocht je onder 120% van het sociale minimum zitten dan kan je bij de rechtshulp (in de meeste grote steden wel te vinden) informatie inwinnen over hoe je een zaak opstart, verdien je meer, denk dan eens aan een rechtsbijstandsverzekering.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 10:08:40 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70418351
TS heeft buren .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70418540
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 10:08 schreef fathank het volgende:
TS heeft buren die boren.
pi_70418637
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:19 schreef Mpdrichel het volgende:

[..]

Meld dan gelijk ook even het zwartwerken.
pi_70418658
Even samengevat, klacht: buurman boort niet op zondag?

Dan doe jij dat toch!
pi_70441472
Gewoon (zoals iedereen), een bivakmuts over je kopt trekken, knuppel pakken, en aanbellen bij die pauper. Zodra hij open doet leef je je met de meegenomen knuppel even helemaal op hem uit, waarna je tevreden en ontstressed weer huiswaarts keert. Waarschijnlijk is de rust dan voor een paar dagen (of weken) wedergekeerd.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
pi_70441479
pi_70441627
TS denkt dat fatsoenlijk boren klinkt als de Droomvlucht in de Efteling
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 28 juni 2009 @ 09:20:57 #19
175950 Marurk
Baggeraar
pi_70441662
Misschien wil je buurman jou graag wel een keertje in je kontje boren, TS
  zondag 28 juni 2009 @ 09:43:04 #20
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70441815
Aanbellen en zeggen dat je last hebt misschien...?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_70442416
Dan ken je mijn buren nog niet.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:50:29 #22
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70442440
KUT topic! zeg ik je
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 28 juni 2009 @ 11:29:21 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_70443017
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 09:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zeg er wat van tegen hem, niet tegen mijn.
De mijnen zijn in Limburg, lutser.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_70443336
Boor terug.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70443507
Of politie bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')