Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80
Hoe gaan we de controle trouwens doen dan? Het lijkt me duidelijk dat mensen die voor deze actie zijn geregistreerd er sowieso op komen, en mensen die toch duidelijke hebben laten zien dat ze aan deze actie meewerken (foto's, pm's).
Post ze gewoon, ik denk dat het HK van AH nu wel dicht is....... kwestie van morgenochtend 8 uur de eerste zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef tjeerds het volgende:
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80, Tjeerds, Tim2005
[..]
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:45 schreef sam93dor het volgende:
Sorry, ik accepteer (vanaf nu) alleen nog mensen waarvan ik toch erg zeker kan zeggen dat het te vertrouwen is. Sylliek laat ik er wel op, zou wel lullig zijn als ik die er dan af moest halen.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80, Tjeerds, henkjan90,
Marjojotje, Corkscrew, miepknip, sylliek, wjlaak01, LordRdN
Tja, zo kun je bezig blijven... Ik weet dat je al geprofiteerd hebt van de LAPG, maar je zit hier pas 9 dagen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:41 schreef sam93dor het volgende:
Iemand nog een mening over Sylliek? 20e aangemeld, 1e post in dit topic, verder nog een paar posts in 2 andere topics.
Net doen alsof werktquote:Op zondag 28 juni 2009 22:53 schreef Marjojotje het volgende:
Jongens wil niet lullig zijn, maar ik denk dat er deze week niks te halen valt.
heb net de aanbieding gechekt die al bekend is, maar volgens mij is AH goedkoper bij de ene folder en is de andere folder echt niet hetzelfde product!!!
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Neem gewoon de lijst over en zet je naam erbij.
MaddoxX, Tazz, Remake, Steno, Sam93dor, UncleSam, Omnifacer, Dropdown, moi80
Hoe gaan we de controle trouwens doen dan? Het lijkt me duidelijk dat mensen die voor deze actie zijn geregistreerd er sowieso op komen, en mensen die toch duidelijke hebben laten zien dat ze aan deze actie meewerken (foto's, pm's).
start dan in het geheim met je vriendenclub een eigen forum op maar doe dat niet hier...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef sam93dor het volgende:
Jongens, wat boeit het jullie nou allemaal wat voor plannen wij hebben. Misschien vinden jullie het tijdverspilling, maar ik vind het helemaal niet erg, integendeel. Open dit topic (en de volgende 20 over de LAPG) gewoon niet meer, of ga niet zoveel zeuren.
In plaats van comentaar te leveren op anderen, zou je dit topic ook kunnen negeren, als je er zelf niets aan hebt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef Fosfolipide het volgende:
kijk de eerste week is het leuk maar daarna echt nog steeds doorgaan en ah's af gaan voor bv tandenborstels en tandpasta komopoke tuurlijk mag je dat zelf weten maar vind het wel raar dat jullie zo moeilijk gaan doen over dat je niks over producten mag zeggen op fok, fok is groot, je kan het beste dan gewoon een eigen forum starten met je mede-elke-week-de-goedkoopste-producten--gratis-bij-de-ah-krijgers
zoals dreigen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef sam93dor het volgende:
Niet verboden, en bovendien kan (bijna iedereen erbij). Het is niet verboden om hier alsnog producten neer te zetten, het word je alleen wel duidelijk gemaakt (op wat voor een manier dan ook:P) dat je niet zo slim is
Als je zorgt dat je weet waar je over praat dan lukken die dingen. Bij AH weten ze namelijk niét waar ze over praten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef miepknip het volgende:
Aanbiedingen moet wel hetzelfde zijn, anders sta je zo voor gek. Zoals de andrelon shampoo
Nee, daar dacht ik niet eens aan. Dat heeft alleen 1x een user gezegd, maar verder niks van gehoord. Meer dingen zoals mijn post na die post met de producten van de andere supers bewerkt in paint.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef sam93dor het volgende:
[..]
Nee, daar dacht ik niet eens aan. Dat heeft alleen 1x een user gezegd, maar verder niks van gehoord. Meer dingen zoals mijn post na die post met de producten van de andere supers bewerkt in paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |