Nee dit zijn dus niet de pakken die ze loshalen, en als losse flessen in de schappen zetten. Deze voordeelpakken hebben ze standaard in assortiment.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:22 schreef Marjojotje het volgende:
dus toch wel goeie tip van mij dat ze de 4-paacks aanvullen lol
idem voor Coop. Op internet ff vluchtig gekeken, maar ook niks te vinden voor zover ik weet bij de Spar, Dirk/Bas en Supercoop.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:35 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik heb in ieder geval al gekeken bij C1000, Deen, Vomar, Super de Boer en Hoogvliet en niets
Beetje beter kijken bij 2 van deze winkels is wel degelijk iets te vinden!quote:Op zondag 28 juni 2009 10:35 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik heb in ieder geval al gekeken bij C1000, Deen, Vomar, Super de Boer en Hoogvliet en niets
Ik zie er maar 1quote:Op zondag 28 juni 2009 13:11 schreef EJ19 het volgende:
[..]
Beetje beter kijken bij 2 van deze winkels is wel degelijk iets te vinden!
Klopt, maar soms is het wel zoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:37 schreef Gamefan24 het volgende:
ehm... kijken jullie ook wel goed naar de inhoud van die zakken? want nee, die komen niet altijd overeen!
Die aanbieding is best wel nicequote:Op zondag 28 juni 2009 13:27 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1. Je mag die ander wel PMen hoor
. Er kan trouwens gepmed worden voor die ander die ik weet. LET OP: IK PM ALLEEN NAAR MENSEN DIE BEKEND ZIJN IN DIT TOPIC, NIET NAAR IEDEREEN.
Jup, maar wel een klein nadeelquote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die aanbieding is best wel nice
Verras mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Verras me
Jup, en korte houdbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
+ mag niet meer halen van me oudersquote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een stuk of 12 krijg je toch wel op
Sluit je ouders opquote:Op zondag 28 juni 2009 14:27 schreef Dropdown het volgende:
[..]
+ mag niet meer halen van me oudersWaren er niet zo blij mee
. Vagerds. Maar ik dump het wel ergens
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef Stephan1237 het volgende:
Wie gaat er dus morgenochtend rond 8 uur voor de winkel staan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor nodig hebt
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:42 schreef LordRdN het volgende:
scheelt enorm 3x 1 fles voor 4.47 of 3 x 4 flessen![]()
ik heb er trouwens nog een gevonden, maar van hetzelfde merk, dus weer iets waar je vooralDat gedoe van 3 voor 5 euro was nu die 4.47 toch ? afgelopen week van die merken van top tot teen shizzle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor nodig hebt
Op alles die prijs ? ben ik nog genaaid ook als dat zo is
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Nee, neem gewoon lekker even de moeite het topic door te lezen en zelf die mensen te pmen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:16 schreef Keffo het volgende:
Wil iemand me de gevonden aanbiedingen PMen?
Ben morgen vrij, dus kan mooi om 8 uur de AH leeghalen
Ik niet, maar misschien iemand anders.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:42 schreef koenie95 het volgende:
weet iemand een aanbieding die bij super de hoer goedkoper is?
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:13 schreef Mr_DG het volgende:
Waarom hier niets bespreken??
Leest de AH hier mee ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |