Dat maakt me eigenlijk ook been kreb uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Bomil het volgende:
IDD heb ik ook last van, kutnoobs. wie geeft er nou om Michael jackson, mensen in afrika, DIE gaan pas dood!
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef xyz147 het volgende:
Is toch beter dan dat ze er "r.i.h. vieze pedo" zetten
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het nog steeds zwaar irritant isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef xyz147 het volgende:
Pedofielen idd.quote:
Ben ik het niet mee eens. Ik zal zeker niet beweren dat ik de grootste MJ-fan ben die er is, maar ik vind het wel echt kut dat hij er niet meer is. Ik gunde het hem zo om nog één keer te laten zien dat hij het nog kon. Voor mij is het in ieder geval de grootste artiest die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eens met TS, het is wel sneu, maar kom op, sommige doen echt of ze hem persoonlijk kennen
Jezus.quote:
Kindje tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef xyz147 het volgende:
Ja en... ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:08 schreef leolinedance het volgende:
TS noemt iemand een pedofiel die daarvoor vrijgesproken is![]()
![]()
Mensen die iemand (en dan vooral MJ) 'kk' baas vindenZeg dan gewoon dat hij een held is!
Als ie nooit een kind aangerand/verkracht heeft (en er alleen bij in bed gelegen heeft) dan kan ik dat gezien z'n geestelijke situatie (zelf nooit kind geweest) nog enigszins accepteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja en... ?
Jij wilt dus zeggen als jij een kind aanrand en ze spreken je vrij. Dat je geen pedofiel bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |