quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ie nooit een kind aangerand/verkracht heeft (en er alleen bij in bed gelegen heeft) dan kan ik dat gezien z'n geestelijke situatie (zelf nooit kind geweest) nog enigszins accepteren.
Jij bent geestelijk dan ook gezond en volledig toerekeningsvatbaar neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]Het is gewoon een smerige pedo. Als ik nu een onbekend kind naar jou huis toe kom brengen, ga je er toch ook niet mee in bed liggen?
Heeft hij een kind aangerand dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja en... ?
Jij wilt dus zeggen als jij een kind aanrand en ze spreken je vrij. Dat je geen pedofiel bent?
Nee, maar al zou ik het door wat voor reden dan ook wél toestaan wil dat toch nog niet zeggen dat ik het kind aan moet randenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]Het is gewoon een smerige pedo. Als ik nu een onbekend kind naar jou huis toe kom brengen, ga je er toch ook niet mee in bed liggen?
De moord op Fortuijn had natuurlijk wel een zwaardere betekenis.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat vond ik ook al met Pim Fortuijn. Mensen die huilen en kansloos doen omdat iemand die ze niet eens kennen dood is
Hoe oppervlakkigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat vond ik ook al met Pim Fortuijn. Mensen die huilen en kansloos doen omdat iemand die ze niet eens kennen dood is
Dat is nog geen reden om te gaan janken en hem ons Pimmetje te noemenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De moord op Fortuijn had natuurlijk wel een zwaardere betekenis.
Mee eens. Maar dat je emotioneel kan worden begrijp ik wel... Overdrijf het alleen niet zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te gaan janken en hem ons Pimmetje te noemen
Dat dusquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik zal zeker niet beweren dat ik de grootste MJ-fan ben die er is, maar ik vind het wel echt kut dat hij er niet meer is. Ik gunde het hem zo om nog één keer te laten zien dat hij het nog kon. Voor mij is het in ieder geval de grootste artiest die ik ooit heb meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |