Nog wat leuks in de planning staan vandaagquote:
Naar een verjaardag van een vriendinquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wat leuks in de planning staan vandaag
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Naar een verjaardag van een vriendineen heel wat oude vrienden zien
Jij dan?
Eeen beetje, verder al vanalles aan het regelen geweest... boodschappen zijn onderweg, hondje is uitgelatenquote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Eeen beetje, verder al vanalles aan het regelen geweest... boodschappen zijn onderweg, hondje is uitgelaten
Is niet fijn wakker worden, vind ik danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:34 schreef halfbearad het volgende:
Lekker.
Ik dacht dat er op het raam getikt werd dus sprong uit bed om te zien wie er was. Zag niemand en toen ging mn telefoon![]()
Was wel een grappige samenloop.
Was mn zusje of ik een vriendinnetje wilde helpen met verhuizen. Maar die heeft inmiddels alweer afgezegd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Is niet fijn wakker worden, vind ik dan
Wel een belangrijk telefoontje? Of van die krant-aansmeer-piepeltjes?
Heb je even lieflijk verteld dat ze je uit je nest heeft gebeld??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef halfbearad het volgende:
Was mn zusje of ik een vriendinnetje wilde helpen met verhuizen. Maar die heeft inmiddels alweer afgezegd.
Rare meiden.
Nou technisch gezien was ik al uit bed om door het raam te gluren. Maar ik kan niet boos worden op mn zusjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je even lieflijk verteld dat ze je uit je nest heeft gebeld??
Ow ow, das nie lekker, *knuffel*quote:
oow das liefquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:50 schreef halfbearad het volgende:
Nou technisch gezien was ik al uit bed om door het raam te gluren. Maar ik kan niet boos worden op mn zusje
Och, daar ben je zo weer bovenop! Veel water, vitamine C en lekker warm blijven. Als je zin krijgt in taco's zou ik me pas echt zorgen gaan maken.quote:
Och, het gaat niet altijd goed, maar we kunnen inmiddels elkander het daglicht weer gunnen. Ik heb eigenlijk wel een toffe familie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
oow das lief(vergeet wel eens dat mensen ook een "normale" relatie met familie kunnen hebben)
Misselijk en hoofdpijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ow ow, das nie lekker, *knuffel*
Wat is er?
Dat zal, maar ik kan nu echt geen griep gebruiken. Zo maar ff een ibuprofen, kijken hoe het daarna gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och, daar ben je zo weer bovenop! Veel water, vitamine C en lekker warm blijven. Als je zin krijgt in taco's zou ik me pas echt zorgen gaan maken.
Oh ja, tentamenweek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Misselijk en hoofdpijn.
[..]
Dat zal, maar ik kan nu echt geen griep gebruiken. Zo maar ff een ibuprofen, kijken hoe het daarna gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |