Natuurlijk, maar het wordt meestal als een excuus gebruikt om schaamteloos valse bescheidenheid te etaleren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt ook egoisten die zich er niet druk over maken.
Bescheidenheid is slechts het verlangen tweemaal geprezen te wordenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het wordt meestal als een excuus gebruikt om schaamteloos valse bescheidenheid te etaleren.
Exact.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bescheidenheid is slechts het verlangen tweemaal geprezen te worden
Heb ik ook een hekel aan, droge mensen, in Nederland, en Belgie, en ver daarbuiten, en dan zeggen dat hun humor droog is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:31 schreef Bonzai. het volgende:
Ofwel: Mensen die zichzelf droog noemen
En dan heb ik het niet over dehydratie (om de 'droge' grappen voor te zijn![]()
), maar over humor.
Het lijkt wel alsof iedereen in Nederland, Vlaanderen en ver daarbuiten zich als droog beschrijft. 'Mijn humor is zooooooo droog'. Vaak is dat niet eens zo, by the way.
Alsof er iets mis is met sappige jokes![]()
Als je echt opkomt voor andermans rechten dan is het wel oprecht in mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het wordt meestal als een excuus gebruikt om schaamteloos valse bescheidenheid te etaleren.
In eerste instantie pretendeert de spreker niet egoïstisch te zijn omdat hij voor anderen en onrecht opkomt, maar door deze eigenschap zo overdreven te uiten wil hij eigenlijk alleen maar aantonen dat hij zo'n goed karakter heeft. Nogal paradoxaal, aangezien onbescheidenheid normaal gesproken niet een kenmerk is van een goed karakter.
Ben jij niet die gast die de Gay-dar van Vosss brak in dat andere topic van mij?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb ik ook een hekel aan, droge mensen, in Nederland, en Belgie, en ver daarbuiten, en dan zeggen dat hun humor droog is.
Nare mensen, die mensen die denken dat ze droog zijn inderdaad, want dan zeggen ze altijd "Mijn humor is zoooh droog!", terwijl het meestal niet eens zo is, bij de weg (Engelsen noemen dat steeds maar By the way..).
Soms lijkt het wel alsof iedereen in Nederland, Belgie, en ver daarbuiten zich als droog beschrijft, en dan hebben ze het niet eens over dehydinges...terwijl er niets mis is met grappen die sappig zijn (...Engelse mensen noemen dat steeds maar jokes..) .
Ik ben het eens met de klacht.
Oh, en "smiley met kwijl erop"..
jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:36 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ben jij niet die gast die de Gay-dar van Vosss brak in dat andere topic van mij?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik verwachtte n.a.v. de TT een heel ander topic, tegenvaller dit.
Niemand verbiedt je om er zelf een topic over te openenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dat komt omdat je nat bentquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
Maar dat geldt niet voor 99% van de mensen die dat zeggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je echt opkomt voor andermans rechten dan is het wel oprecht in mijn ogen.
Dat is dan weer waar. Ik zeg het ook wel af en toe, maar kan ook oprecht kwaad worden over onrecht. En nee, het kan me weinig schelen of anderen met daardoor een 'goed mens' vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor 99% van de mensen die dat zeggen.
Dat is toch veel logischerquote:
Er zeggen nooit mensen tegen mij dat ze droog zijn dus ik heb niets te klagen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:41 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Niemand verbiedt je om er zelf een topic over te openen![]()
Wat heb jij nou voor Usericon?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef cerror het volgende:
Is zwarte humor nat?
Lachen om kanker. Is dat nat?
Dat is Sir Digby Chicken Caesar. Youtube maar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor Usericon?
Is dat droog of nat?
Er zeggen zeker ook nooit mensen tegen jou dat je droog bent?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch veel logischer?
[..]
Er zeggen nooit mensen tegen mij dat ze droog zijn dus ik heb niets te klagen.
Engelse humor is altijd droog. Komt door het accent denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is Sir Digby Chicken Caesar. Youtube maar.
Ik schat dat uws allen het droog gaat noemen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zeggen zeker ook nooit mensen tegen jou dat je droog bent?
Ik word soms zelfs wel eens liefkozend watervalletje genoemdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zeggen zeker ook nooit mensen tegen jou dat je droog bent?
Wat cutequote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word soms zelfs wel eens liefkozend watervalletje genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |