Je hebt toch een geldig vervoersbewijs.......... Zij moeten het maar oplossenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:30 schreef Gewoonik het volgende:
Had onlangs hetzelfde probleem in rotterdam. Zeggen ze ook nog met een glimlach dat ik maar een gewone pas moet kopen.. Toen maar een fiets gehuurd om bij mijn stage gesprek te komen. Zie je ook nog eens wat van de stad.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef Igen het volgende:
TS, je bent te ongeduldig.
Ik werd laatst ook aangesproken toen ik de studenten OV-chipkaart gebruikte.
Ik: "Ja maar, ik heb toch netjes ingecheckt"
Controleur: "Je hebt een weekkaart dus dan mag je de chipkaart doordeweek helemaal niet gebruiken!"
Is toch gewoon logisch.. Of dacht je soms dat je met zo'n chipkaart ineens wél in het weekend zou mogen reizen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef Igen het volgende:
TS, je bent te ongeduldig.
Ik werd laatst ook aangesproken toen ik de studenten OV-chipkaart gebruikte.
Ik: "Ja maar, ik heb toch netjes ingecheckt"
Controleur: "Je hebt een weekkaart dus dan mag je de chipkaart doordeweek helemaal niet gebruiken!"
Mensen zoals jij ja. Moet ik het helemaal uitkauwen? Vooruit dan maar:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is toch gewoon logisch.. Of dacht je soms dat je met zo'n chipkaart ineens wél in het weekend zou mogen reizen?
Mensen kunnen echt niet meer zelf nadenken tegenwoordig
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Is toch gewoon logisch.. Of dacht je soms dat je met zo'n chipkaart ineens wél in het weekend zou mogen reizen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 2 jaar met die kaart door Rotterdam heen gereisd en ik heb er echt nog nooit een probleem mee gehad. Uiteraard zal er best eens wat fout gaan, maar dat is meestal vrij snel op te lossen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:21 schreef rene90 het volgende:
Nou de internetheldjes hebben ook weer hun zegje gedaan.
Als ik bij drie afzonderlijke chip dingen heb geprobeerd te chippen, hij hem wel leest maar aangeeft "te weinig saldo" heeft dat niks te maken met het onvermogen om dat ding te gebruiken. Dan zit er ergens een fout daar. Hij hoort gewoon geldig te zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 2 jaar met die kaart door Rotterdam heen gereisd en ik heb er echt nog nooit een probleem mee gehad. Uiteraard zal er best eens wat fout gaan, maar dat is meestal vrij snel op te lossen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:09 schreef rene90 het volgende:
Nope had nogal haast, mailtje gestuurd dus even afwachten daarop.
Bij mijn ov chipkaart staat dat studenten ov chipkaart week "actief is"
[ afbeelding ]
Die onderste moet studentenkaart korting weekend zijn lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |