Dan gaan we al helemaal een popcorntopic krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef trancethrust het volgende:
Wtf, wat denk je ervan als een klant die cam opmerkt??
Wat heb je dan aan een cam?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:59 schreef Oksel het volgende:
Die merkt het niet. Het is DONKER in zo'n kamer.
Inderdaad, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef Arn0 het volgende:
Vraag gewoon aan een kennis van je of hij een massage wilt 'ondergaan' bij deze dame? Dan weet je het zo
Kun je dan inderdaad niet beter een met nachtvisie kopen? Dan kun je tenminste zien wat ze uitspookt.quote:
Ik ga straks eens even polshoogte nemen. Denk niet dat de kamer vandaag gebruikt wordt. Wordt alleen gebruikt bij "speciale" gebeurtenissen..quote:
Je gaat haar ondervragen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga straks eens even polshoogte nemen. Denk niet dat de kamer vandaag gebruikt wordt. Wordt alleen gebruikt bij "speciale" gebeurtenissen..
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:19 schreef Tomasso het volgende:
Haal anders de velgen van d'r auto af en zet die te koop op eBay.
Okee, ik ben zo stom geweest om 4 pagina´s helemaal te lezenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..
No shit, sherlock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, nu haal je 2 topics door elkaar..
Whehehehquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:11 schreef Ireyon het volgende:
Als je nou even zegt waar die studio is.. dan ga ik wel even undercover en laat ik je daarna wel weten of d'r geneukt wordt
Vroeger was er nog wel eens iemand scherp op Fok!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:42 schreef MaGNeT het volgende:
Laten we allen maar hopen op een happy ending.
ik denk dat iedereen hem wel snapt hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vroeger was er nog wel eens iemand scherp op Fok!
Nu moet je een grapje bijna gaan uitleggen...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef Oksel het volgende:
Godverdegodverdegodver.
Ik had de webcam even achter een stukkie stof verstopt.. omdat ik niet wilde dat hij ontdekt zou worden. En omdat ik niet had verwacht dat ze die kamer zouden gebruiken.. en nu gebruiken ze toch wel die kamer! Is wel een nieuwe klant, dus er zal ws. geen sex zijn. Maar toch, een video maken van die kuthoer om d'r eens goed te naaien is altijd leuk natuurlijk. Weet niet of de klant met haar in die kamer gaat, of met een andere dame die er is.
Anyway, geluid is er dus wel, maar geen beeld. Denk ik. Denk ook niet dat ik nog ff snel naar binnen kan glippen. Eens kijken. Misschien wel kans om ff de memorycard te swappen.
Niet heel veel boeiends.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat valt er eigenlijk te horen in het filmpje van de TS? Ik heb hier geen geluid.
Binnen 1 topic?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik krijg mijn kans hopelijk nog een keer. En anders niet.. so be it.
Is je schoonvader wel eens langs gekomen? Ondervraag hem eens..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
Oh, en er staat een foto op d'r telefoon van het huis in Spanje van de ouders van m'n vriendin. Vreemd.
daar gaat ze met je schoonvader heen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
Oh, en er staat een foto op d'r telefoon van het huis in Spanje van de ouders van m'n vriendin. Vreemd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
WTF moet ze daar nou meequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:06 schreef Oksel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef Oksel het volgende:
Doet 'ie het nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze heeft zich bewust laten bezwangeren door een rijke turk (of griek, zoiets), om hem van zijn vrouw weg te laten gaan.. wat dus niet lukte. De hoer.
Die video.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:29 schreef Oksel het volgende:
Doet 'ie het nou?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ze heeft zich bewust laten bezwangeren door een rijke turk (of griek, zoiets), om hem van zijn vrouw weg te laten gaan.. wat dus niet lukte. De hoer.
Dat ze achterbaks is, gesprekken opneemt om die later tegen mensen te gebruiken.. dat ze sex heeft in een massagestudio, wat verboden is.. en dat alles in haar richting wijst betreffende een inbraak, waarbij er o.a. sieraden van mijn vriendin zijn gestolen. Oh, en vernieling, van de fiets van mijn vriendin, dit alles omdat ze een hekel aan d'r heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:36 schreef Ireyon het volgende:
Wtf?![]()
Anyway, ze is best geil. Wat was de klacht nou eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |