quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef Smart_ass het volgende:
TS is fan van een nog niet ontdekte dj?
Weet ik niet, maar zijn er echt mensen die muziek beoordelen op zulk soort dingen? Lijkt me stug. En dan nog, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het waren even voorbeelden die 2. Ik hou wel van een beetje show, waarom moet het voor sommige mensen zo 'droog' en normaal mogelijk?
Op basis waarvan maak jij dan onderscheid tussen sterren? Dan is het dus een kunstmatig onderscheid, waardoor het zijn waarde al verliest.quote:
Omdat sommige mensen geen groots opgezette show nodig hebben. Vergelijk eerdergenoemde John Lennon eens met Gerard Joling.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het waren even voorbeelden die 2. Ik hou wel van een beetje show, waarom moet het voor sommige mensen zo 'droog' en normaal mogelijk?
Dat was mijn punt, in short.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien draait het wel gewoon om de muziek
Ben je alto ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien draait het wel gewoon om de muziek
Vrouwen die naar Rammstein luisteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als ze nou eens niet zo belachelijk duur waren was ik wel gegaan.
Laat me raden , LTS Zwakstroom en 3 danslessenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Vrouwen die naar Rammstein luisteren.Jij moet wel lelijk zijn.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Duh. Dat zijn fokkers toch altijd?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:38 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |