quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen alleen fan zijn van artiesten die zo 'normaal' mogelijk zijn?Hardwerkende mensen uit arbeidersgezinnen dus.
In mijn ogen voegt het juist wat toe als een ster iets onbereikbaars en niet-alledaags heeft, iemand die niet zo je buurman of buurvrouw had kunnen zijn. Dus niet iemand die maar wat uit de kledingkast trekt voordat ie het podium opkomt.
Klacht: leer lezen.
Waarom moet je je willen identificeren met iemand uit een arbeidersgezinnetje?quote:
Die mensen zijn er niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
Waarom kunnen sommige mensen alleen fan zijn van artiesten die zo 'normaal' mogelijk zijn?
Het heeft allebei wel wat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:16 schreef Ritmo het volgende:
In mijn ogen voegt het juist wat toe als een ster iets onbereikbaars en niet-alledaags heeft, iemand die niet zo je buurman of buurvrouw had kunnen zijn. Dus niet iemand die maar wat uit de kledingkast trekt voordat ie het podium opkomt.
Klacht: leer lezen.
Omdat dat voor de hand ligt, blijkbaar zijn er mensen die daar behoefte aan hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom moet je je willen identificeren met iemand uit een arbeidersgezinnetje?Of uberhaupt identificeren met beroemdheden?
Ik heb al meerdere mensen horen klagen over MJ die een enorme show op het podium neerzet. "Doe mij Bruce maar, die pakt z'n gitaar en gaat spelen" en dat soort opmerkingen. Met name kerels van 40+ hebben dat.quote:
Daarvoor zijn het juist sterren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
Sterren moeten ook naar het toilet en hebben ook bloed door hun aderen stromen. Het zijn eigenlijk net mensen. Sterren op een voetstuk plaatsen.
Reageer je op mij? Want jouw reactie gaat niet echt op mijn punt in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere mensen horen klagen over MJ die een enorme show op het podium neerzet. "Doe mij Bruce maar, die pakt z'n gitaar en gaat spelen" en dat soort opmerkingen. Met name kerels van 40+ hebben dat.
Nu is het ook niet mijn muziek (al is het wel van grote invloed geweest op de muziek van nu) maar de act die iemand als Jackson bij z'n shows had waren wel genieten.
Eens, hoewel misschien een beetje overdramatisch.quote:
Jij zegt dat die mensen er niet zijn, ik zeg dat ik die al enkele keren meegemaakt heb.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Reageer je op mij? Want jouw reactie gaat niet echt op mijn punt in.
Jij mag ze van mij op een voetstuk plaatsen en ze aanbidden. Ik doe daar niet aan mee. Ik kan echt wel waardering opbrengen voor talent en capaciteit, maar de persoon ga ik echt niet ophemelen.quote:
Ik aanbid niemand.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jij mag ze van mij op een voetstuk plaatsen en ze aanbidden. Ik doe daar niet aan mee. Ik kan echt wel waardering opbrengen voor talent en capaciteit, maar de persoon ga ik echt niet ophemelen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Eens, hoewel misschien een beetje overdramatisch.
John Lennon
Jij zegt dat er mensen zijn die ALLEEN van 'working class heroes' houden, dat is gewoon pure bullshit en weer een verzinsel van je.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij zegt dat die mensen er niet zijn, ik zeg dat ik die al enkele keren meegemaakt heb.
Het waren even voorbeelden die 2. Ik hou wel van een beetje show, waarom moet het voor sommige mensen zo 'droog' en normaal mogelijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij zegt dat er mensen zijn die ALLEEN van 'working class heroes' houden, dat is gewoon pure bullshit en weer een verzinsel van je.Formuleer je klacht nauwkeuriger.
Daarnaast is het toch niet zo moeilijk te snappen waarom mensen liever Bruce Springsteen dan Michael Jackson zien? Het verschil is duidelijk, en iedereen kan zijn eigen voorkeur hebben. Is Bruce Springsteen trouwens wel een working class hero?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |