jep, duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:14 schreef Dakduif het volgende:
Ik leef in een sociaal isolement.
Misschien moet je ff een mod PM-en of bellen? Geef het aan! En vraag gelijk of ze nog vacatures hebben als mod.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:15 schreef Bakkerbier het volgende:
Het kan toeval zijn maar kap aub met die lemmings
er is geen kudt aan
daaronder zit wel een hele geile naakte chick met tits and ass.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:13 schreef IBAZ het volgende:
Zo hoort het! Vrouwen die dat wel doen zijn walgelijke alternatieve grafteven. Hoe kan je nu als mooie dame zijnde in een seizoen als deze, met dit heerlijke weer een boerka dragen?
Als ik in de stad loop kijk ik eerst of de leuke kansrijke dame in kwestie geen boerka draagt anders valt ze sowieso af. Punt. Anders gaat het hartstikke stinken in die bezwete gleuf daaronder.
nee jij hebt humorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:18 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Misschien moet je ff een mod PM-en of bellen? Geef het aan! En vraag gelijk of ze nog vacatures hebben als mod.
Je moet je bek houden, graflul.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
nee jij hebt humor
trouwens ik was geband voor lemmingtopics dus dat modden valt wel mee. Je moe het alleen of leuk maken, of niet doen.
pfft, buitenlanderquote:
Nee, heb ik niet. Ik open nog eens een topic ipv te zeiken over een ander.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
nee jij hebt humor
trouwens ik was geband voor lemmingtopics dus dat modden valt wel mee. Je moe het alleen of leuk maken, of niet doen.
nounou ik zie het...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Ik open nog eens een topic ipv te zeiken over een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |