Volgens mij John Bakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, en Henk en weet ik wie er tegenwoordig allemaal ronddwalen in de hoofden van onze DJ's...
Nee, kheb t juist extreem rustig aan gedaan met dit warme weer, want ik weet dat ik niet goed word van de warmte. Zit nu ook al weer even lekker buiten inde frisse lucht, maar iets gaat niet goed....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je je vandaag weer te druk gemaakt met het benauwde weer ?
Heb je 'et over Dancing with the Stars?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, hij zit nu werkloos thuis te verpieten.
'Kale jakhals' Beau heeft zijn baan overgenomen.
Die moet er toch gewoon in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:22 schreef themauster het volgende:
khoop wel dat Beat it in de mix zit toch mijn favo nummer
Tnx , gisteren inderdaad jarig.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kZag trouwens dat jij gister jarig was!
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Trouwens 3fmaster de pfaffs zijn vanavond alweer voor het laatst op RTL4 ze staan niet in de gids van volgende weekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je 'et over Dancing with the Stars?
Dus weer de hele dag dat liedje in je hoofd hebben: Tadadadaa dada da da daaa!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tnx , gisteren inderdaad jarig.
Gevierd in de Efteling en gepit in het efteling hotel
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Trouwens 3fmaster de pfaffs zijn vanavond alweer voor het laatst op RTL4 ze staan niet in de gids van volgende week
Monsieur canibale is ook een leukequote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dus weer de hele dag dat liedje in je hoofd hebben: Tadadadaa dada da da daaa!
Gefeliciteerd!
Mijn vriendin heeft ook alles gedownload gaan we een keer kijken op een zondagmiddag als het regentquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]. Dat is een partij kut!
Hopen dat ze ze op een beter tijdstip plannen.
Ik ben nou trouwens alle seizoenen aan't downloaden. Erg leuk, vooral seizoen 1. Debby zonder kinderen, Kelly kei kort haar en Linsey zonder vriend.
Nope, gebruik privé Vodafone passport (dus 79 ct per gesprek als ik gebeld word) en zakelijke foon voor zakelijke gesprekkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij er nou ook een belgische abotje naast lopen , naast je nederlandse ?
Ik heb mij prima vermaakt en Kyllian ook, dus prima dag gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Klinkt als een geslaagde verjaardag in Braboland!
Brabantquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb mij prima vermaakt en Kyllian ook, dus prima dag gehad.
1x per paar jaar is prima te doen
Collega van mijn werk , die werkt 1 dag per week voor zijn pa in maastricht , die kreeg een rekening van 500 euro. Die had elke keer dat hij daar was onopgemerkt een belgische provider waar hij mee belde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, gebruik privé Vodafone passport (dus 79 ct per gesprek als ik gebeld word) en zakelijke foon voor zakelijke gesprekken. Heb geen data-abo in buitenland.
Als het dan net zo rustig was als afgelopen donderdag, dan heb je het echt leuk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga 20 juli met Brenda mee naar de Efteling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |