Je moeder is één grote kut, zelfs een lucifer in een afvalcontainer gooien werkt bevredigender.quote:
Iquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moeder is één grote kut, zelfs een lucifer in een afvalcontainer gooien werkt bevredigender.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
weetje wat pas kut is, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
Hellquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
weetje wat pas kut zou zijn, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
weetje wat pas kut zou zijn, als dinand van kane, marco borsato, gordon en pascal van blof een cover zouden gaan maken van Bohemian Rhapsody.
Waarom stuur je dan een pm met "Ik wil je. NU" naar mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:39 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dank je voor je verleidelijke PM, maar ik heb al een relatie
Wie niet sjimz, wie niet.quote:
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relatequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan een pm met "Ik wil je. NU" naar mij.
Waarom zou je - out of the blue - mij zo'n pm sturen danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate
Selectief lezen huh?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate, morgen misschien?
Heeft dat plankje niet nog een klein beetje ruimte voor nog een spieker . .quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:41 schreef plank_ het volgende:
[..]
Het was: Ik wil je niet. Heb nu een relate
Selectief lezen huh?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heeft dat plankje niet nog een klein beetje ruimte voor nog een spieker . .
Ik verbaas mij hier meer over dan over de dood van Michael Jackson.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef Djahani het volgende:
Wat een blauw topic.
Volgens mij zijn de mod's het eens met TS.
als het jouw mening is kunnen we het er moeilijk mee oneens zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik verbaas mij hier meer over dan over de dood van Michael Jackson.
Dit is echt Breaking News.
Maar als het mijn mening is om het een topic te openen over hoe lekker Froukje Janssen is en dat dit goed is... Dan komt er een slotje op.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als het jouw mening is kunnen we het er moeilijk mee oneens zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |