quote:
De auto is prachtig van kleur nog steeds; hij is voor de foto ook niet in de was gezet, hij is gewoon zo mooi.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:40 schreef john2406 het volgende:
Mooie auto zeg is die nog verzegeld de lak bedoel ik.
Omdat rood als die niet verzegeld is nogal verkleuren wil.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:32 schreef domestic het volgende:
indien je de hardtop evt. los wil verkopen, ben ik wel geintereseerd
Idd, hij is enig en rijdt fantastich. Kopen?quote:
De prijs is heel scherp. De auto is in perfecte conditie, maar moet nu wel weg wegens te veel auto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:55 schreef domestic het volgende:
sorry, alleen de hardtop, ben zelf al voorzien van een mx5je
Scherpe prijs btw, wordt bijna verleidelijk om er een 2e bij te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef domestic het volgende:
Ok succes met de verkoop, mocht de toekomstige liefhebber geen interesse hebben in de hardtop, you know where to find meDank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
Hij heeft wel zwarte stoelen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:41 schreef Negakinu het volgende:
als hij zwart was had ik mijn huidige auto verkocht en deze meteen van je overgenomen. omdat hij rood is is het alleen heel erg verleidelijk. TVP!
Hij weegt 990 kilo, de wegenbelasting is ongeveer 80 euro per 3 maanden; de hardtop wordt niet extra belast.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:00 schreef john2406 het volgende:
Wat brengt die eigenlijk op de weegschaal, bedoel dus wat weegt die en hoe is het met het verbruik.
Je hebt een PM!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:21 schreef john2406 het volgende:
Doeka
Nog een uiterste prijs in gedachten?
Vindt het een leuke auto alleen het rood staat me tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |