quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Sodelefietje het volgende:
Moet ik Serieus antwoorden?
Vruitvliegjes komen af op bijna alles dat rot, of bederft.... Dus, ik weet niet.... maar schoon is het dus niet XD
http://www.waarmaarraar.n(...)van_veel_drank_.htmlquote:Fruitvliegen worden homo van veel drank
Zwaar alcoholgebruik kan het seksuele gedrag zo veranderen dat een heteroseksuele voorkeur pardoes omslaat in ongeremde homoseksuele belangstelling. Dat is althans het geval bij fruitvliegjes (Drosophila melanogaster). Hoe vaker die stevig innamen, hoe sterker de interesse werd voor partners van het eigen geslacht. Onderzoekers van Pennsylvania State University, op zoek naar een geschikt diermodel voor onderzoek naar effecten van alcohol bij de mens, ontdekten dit bij toeval, schrijven ze deze week in het vrij op internet toegankelijke PLoS ONE. In afgesloten, doorzichtige bakjes waarbinnen de diertjes vrij konden rondlopen stopten de onderzoekers korte tijd proppen watten gedrenkt in alcohol. Het inademen van de zware alcoholdamp leidde bijna onmiddellijk tot hyperactiviteit, en al gauw daarna tot wankelen en omvallen. Het eindigde met ‘sedatie’: daarbij lagen de vliegjes op hun rug. Fruitvliegjes zijn uitgesproken heteroseksueel. Mannetjes maken vrouwtjes het hof in een vast ritueel dat uitmondt in een paringspoging. Mannetjes benaderen vrijwel nooit mannetjes. De eerste blootstelling aan alcoholdamp veranderde hieraan weinig, maar bij volgend alcoholgebruik nam de belangstelling voor het eigen geslacht sterk toe. Mannetjes die mannetjes beetpakten, werden ook zelf weer vastgepakt, zodat er uiteindelijk vele in lange rijen voortschuifelden.
Jij wast je bierflesjes afquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Sodelefietje het volgende:
Moet ik Serieus antwoorden?
Vruitvliegjes komen af op bijna alles dat rot, of bederft.... Dus, ik weet niet.... maar schoon is het dus niet XD
Aansteker en deo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:56 schreef Pacmaniac het volgende:
Wat zijn hun natuurlijke vijanden? Spinnen? Vogels lijken ze me wat klein voor (tenzij ze boven de bierkrat gaan staan met een netje)
Dat ik een bierkrat heb staan wil niet direct zeggen dat ik eigenaar van een Volendams café benquote:
Jij proeft en ruikt aan je eigen poes.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Sodelefietje het volgende:
Ik lust geen Bier ....
Gaat je vagina vogt vies van smaken en stinken ....
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Sodelefietje het volgende:
Ik lust geen Bier ....
AH huismerk geloof ik..... volgende keer Heineken neerzetten , blijven ze vast wegquote:
Vogtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Sodelefietje het volgende:
Ik lust geen Bier ....
Is er ook iets waar men geen onderzoek naar doet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Drosophila melanogaster mooi beestjedaar wordt veel onderzoek op gedaan.
PUB en SEX zijn elders Bonniequote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:07 schreef Sodelefietje het volgende:
Jah ....
en Mijn Neuk maatje had een sex meeen wijf dat veel brier dronk XD
.... Sperma word er overgens ook niet beter op ....
doe jij eens even een hele kogelvis opeten dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:07 schreef Sodelefietje het volgende:
Jah ....
en Mijn Neuk maatje had een sex meeen wijf dat veel brier dronk XD
.... Sperma word er overgens ook niet beter op ....
Verkeerde woordkeus.... daar kunnen ze namelijk tegenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik ga ze nuken met spiritus. Pics volgen!
TVP voor pics!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:09 schreef Pacmaniac het volgende:
Ik ga ze nuken met spiritus. Pics volgen!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:00 schreef Sodelefietje het volgende:
Ik lust geen Bier ....
Deze wordt veel gebruikt voor moleculair biologisch onderzoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Is er ook iets waar men geen onderzoek naar doet?
geenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
PM maar.
En ik zal je sterretje helemaal uitwonen.![]()
Maar eerst
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
geen
[ afbeelding ]
het is heerlijk weer. Dan ga je toch een lekker biertje drinken
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:26 schreef Sodelefietje het volgende:
Nou, Leuk .. ik ben dus ofieel een Kloon XD
Hou wel van jullie hoor ^^
Mijn volgende Topic gaat maar over sex denk .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |