quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
knuffelzacht
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Ik wilde hem nog aanpassen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Sorry KF, maar de Parkpop info in de OP is even belangrijker dan jouw neukknuppel!
Op je andere vraag over te groot of te klein. Heb wel eens een te grote gehad en dat hoeft dus echt niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Nee ik ben niet onzekerik vind die van mij hartstikke mooi
Ben ook een van de weinige op de gym die na het sporten zonder boxer douched
kijk mensen, zo kan het ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben heul onzeker over de maat van mijn apparaat
Och, de maat van mijn piemel is primaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Mannen zijn altijd veel meer bezig over piemelmaten en zo
Niet nodig die van mij is toch het grootst.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij blij dat ik niet in utrecht woonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, de maat van mijn piemel is prima
en ik heb de snelste tong van Utrecht
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig die van mij is toch het grootst.Wat is een garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem ze toch in dank aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
+1 scherp!
ik weet dat je ze niet hoeft, maar toch
Wat heeft jou doen besluiten om wel met hem mee te gaan die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Zet hem op de achterbank in een kinderzitje, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heeft jou doen besluiten om wel met hem mee te gaan die kant op?
Die heeft HW erin gezetquote:
Eeeehmm, nee dat heeft hij nietquote:
Zonde! succes! en anders kan je nog altijd heel de rit met ons bellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligVandaag wel duidelijk geworden dat dát het zeker niet wordt.
Kan je niks anders meer regelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Het is toch niet voor niets je ex?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stomme gedachte dat hij wel normaal zou kunnen doen. Makkelijk, minder benzine en misschien zelfs gezelligVandaag wel duidelijk geworden dat dát het zeker niet wordt.
Nou ja, altijd...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Kan wel. Heb nog een uur om te beslissenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zonde! succes! en anders kan je nog altijd heel de rit met ons bellen
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo onvolwassen dat je na het beeindigen van een liefdesrelatie elkaar direkt het licht in de ogen niet meer gunt.quote:
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?quote:
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nuquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
Ik snap het nietMaar ik haat hem en haar ook
zo hoort het toch ook. op die ruzie na danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Een collega vertelde afgelopen maandag dat hij van het weekend seks had met zijn vriendin, toen ze klaar waren zei hij "Hup, en nu uitlekken op je eigen kantje"
Dikke ruzie uiteraard
Ik vind 'em erg goed eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Een collega vertelde afgelopen maandag dat hij van het weekend seks had met zijn vriendin, toen ze klaar waren zei hij "Hup, en nu uitlekken op je eigen kantje"
Dikke ruzie uiteraard
We hebben weer een KF verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Dikke ruzie uiteraard
Iets met waard en gasten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
Dikke ruzie uiteraard
Nee maar je kan je wel verwachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dt iemand je ex is betekent toch niet dat je je opeens als een lul moet gedragen?
Je voelt nog iets voor hem, of hebt iig verwachtingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik haat hem niet, maar ik begrijp ook niet zo goed dat ik deze keuze heb gemaakt, nu
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomenquote:
Waarom zeg je zoietsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het gewoon zelf een keer gezegd tegen mijn ex, maar wil ik gewoon niet vrouw onvriendelijk overkomen
Maar ik ga zo naar huisweeeeeekeeeeeeendddddddddd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |