quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
knuffelzacht
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Ik wilde hem nog aanpassen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef HeatWave het volgende:
Sorry KF, maar de Parkpop info in de OP is even belangrijker dan jouw neukknuppel!
Op je andere vraag over te groot of te klein. Heb wel eens een te grote gehad en dat hoeft dus echt niet meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef KudFokker het volgende:
Nee ik ben niet onzekerik vind die van mij hartstikke mooi
Ben ook een van de weinige op de gym die na het sporten zonder boxer douched
kijk mensen, zo kan het ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben heul onzeker over de maat van mijn apparaat
Och, de maat van mijn piemel is primaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Mannen zijn altijd veel meer bezig over piemelmaten en zo
Niet nodig die van mij is toch het grootst.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:49 schreef Ripley het volgende:
Mannen zijn altijd veel meer bezig over piemelmaten en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij blij dat ik niet in utrecht woonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, de maat van mijn piemel is prima
en ik heb de snelste tong van Utrecht
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet nodig die van mij is toch het grootst.Wat is een garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem ze toch in dank aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
+1 scherp!
ik weet dat je ze niet hoeft, maar toch
Wat heeft jou doen besluiten om wel met hem mee te gaan die kant op?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Zet hem op de achterbank in een kinderzitje, dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
Even mijn gal spuwen, wat een wijf is die ex van mij toch. Totaal geen zin in met hem op pad gaan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |