Al geprobeerd, was toch iets te hoog gegrepen voor mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef Cmonv het volgende:
Moet je een echte studie gaan doen..
Is dat de reden dat je altijd zo afgeeft op Delft? Bedoel,..tja TBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Al geprobeerd, was toch iets te hoog gegrepen voor mij
Ik geef niet af op delft, respect voor iedereen die een fatsoenlijke studie daar doet. Ik kan 't niet, ik behoor tot 't afvalputje van delft. Op IO en bouwkunde na danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je altijd zo afgeeft op Delft? Bedoel,..tja TB^2
goed idee, VU ook toevoegen aan klachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef TNA het volgende:
De VU
Verplichte colleges
Universiteit die HBO wordt
TB is leuk voor een minor of hier en daar een vakje maar meer ook niet. Maar goed, je gaf wel vaker af op "de Delftenaar" viel me op, maar ontkennen mag. Maar economie is prima toch? Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat de UvA niet heel erg hoog staat aangeschreven qua economie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:35 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik geef niet af op delft, respect voor iedereen die een fatsoenlijke studie daar doet. Ik kan 't niet, ik behoor tot 't afvalputje van delft. Op IO en bouwkunde na dan
Owjah, ik vind TB wel leuk, alleen stelt 't qua studie niet zoveel voor als je 't vergeljikt met elektro
Al helemaal stomvervelend als je een keer van tevoren de stof leestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Verplichte colleges. Mag je daar naar die 3 voorbeelden te verduidelijking van de 3 herhalingen van hetzelfde principe gaan luisteren.![]()
Opzich prima, maar het is niet mn primaire studie, ik doe 't alleen omdat ik meer kennis wil. Wil ik dus economie blijven doen zal dat ten koste gaan van mn inzet bij TBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik vind het niet raar dat je een minimum aan punten moet halen in het eerste jaar. Mensen die zich niet in zetten voor een studie die gaan maar lekker wat anders doen.
Tegenwoordig is het ongeveer vanzelfsprekend dat iedereen een universitaire studie kan behalen, in mijn ogen mogen er veel meer mensen afvallen.
Het gaat me eigenlijk alleen voor een beetje extra verdieping en ik was sowieso van plan een studie in amsterdam te gaan doen als ik er nog iets naast ging doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
TB is leuk voor een minor of hier en daar een vakje maar meer ook niet. Maar goed, je gaf wel vaker af op "de Delftenaar" viel me op, maar ontkennen mag. Maar economie is prima toch? Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat de UvA niet heel erg hoog staat aangeschreven qua economie?
Volgens het onderzoek van de Elsevier gemiddeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef Bolter het volgende:
Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat de UvA niet heel erg hoog staat aangeschreven qua economie?
Allesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Wat is er mis met de VU dan?
Vakken ga ik wel halen, alleen de verplichte werkcolleges spreken me niet aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef Muzz_ het volgende:
Eerste jaar Economie aan de UvA
Beetje herhaling Wiskunde A![]()
Basis Statistiek
Beetje Marketing
Beetje Geschiedenis
Basis Boekhouden
Micro/Macro Economie
Als je dat niet haalt tel je niet meer mee
Locatie, overdreven discipline, mensen, sfeer, kortom, alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:39 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Wat is er mis met de VU dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |