Alsof ze zich daar aan houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef MASD het volgende:
Dan zeg je de volgende keer als je een afspraak maakt dat je niet de hele dag aanwezig kunt zijn en ze maar om 3 uur moeten komen.
Ja dat ging dus niet, ze hebben die chauffeurs die onderweg zijn en dan krijgen ze dan door waar ze moeten zijn, dus als ze in de buurt zijn zijn ze er zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:40 schreef MASD het volgende:
Dan zeg je de volgende keer als je een afspraak maakt dat je niet de hele dag aanwezig kunt zijn en ze maar om 3 uur moeten komen.
Hier houden ze zich meestal niet eens aan het intervalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd op tijd op komen dagen hier.
inderdaad, het interval jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Hier houden ze zich meestal niet eens aan het interval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
inderdaad, het interval jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wedden dat ze pas komen na 3 dagen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja godver telefoon was dus kapot gegaan, gelukkig verzekerd, relaxe verzekering want ze komen hem thuis ophalen en hem dan ook weer brengen als die gerepareerd is.
Maarja ze komen dus binnen een periode van 4 uur em halen en weten dus niet precies wanneer. Waardoor ik dus de hele tijd thuis moet blijven om te wachten tot ze eindelijk komen
Altijd weer leuk dat vrouwen altijd moeten bevestigen dat ze geen gevoel voor humor hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet je wat, als je toch thuis zit te wachten, open er dan een topic over op Fok!
Oh wageffe...
Ja als jij me niet zo zou zitten te vervelen zou dat al een hoop schelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat interesseert mij t nou wat jij vindt, je hebt in ieder geval nog 3 uur wachten over.
Wat je vind moet je naar gevonden voorwerpen brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat interesseert mij t nou wat jij vindt, je hebt in ieder geval nog 3 uur wachten over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |