quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef Trannellius het volgende:
Niet iedereen is geschikt voor een HBO-opleiding.
Amateur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:03 schreef Plasterk het volgende:
Propedeuse is universiteit en geen HBO
Let the bashing begin!
Universiteit...... das toch gratis bij 2 tankbeurten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:03 schreef Plasterk het volgende:
Propedeuse is universiteit en geen HBO
Let the bashing begin!
Ik heb drie VWO'ers in mijn HBO klas die een jaartje de Universiteit hebben geprobeerd en huilend naar het HBO gingen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Seam het volgende:
WO'ers die hun propedeuse in het eerste jaar niet halen falen trouwens ook hard hoor
externe attributie is npquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:15 schreef Nobu het volgende:
Nee knul, de fout bij de ander leggen gaat je niet helpen. Als je na drie jaar je eerste jaar nog niet hebt weten te halen ben je gewoon te achterlijk voor woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef insan3 het volgende:
Ik ben inmiddels al 3 jaar bezig aan mijn hbo opleiding en heb nog steeds mijn P niet, vorige week de zoveelste herkansing voor dat ene kutvak (shell scripting) en weer een 4.3 . Moeten ze niet is de fout bij zichzelf zoeken, de totale resultaten waren dit keer 4 voldoende, 28 onvoldoende. Zegt al genoeg toch ?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:27 schreef BroesWillems het volgende:
Krijg je dan geen negatief BSA?^Veel mensen liegen zich suf om daar maar onder uit te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ja mijn ouders zijn gescheiden/Vriend(in) is overleden/Ik zit in de financiėle problemen'
Zonder controle gelooft de examencommissie ze vaak op hun woord.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |