quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef insan3 het volgende:
Ik ben inmiddels al 3 jaar bezig aan mijn hbo opleiding en heb nog steeds mijn P niet
Als je in je 3e jaar HBO nog zulke basale taalfouten weet te produceren verdien je het ook niet om dat diploma te behalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef insan3 het volgende:
Moeten ze niet is de fout bij zichzelf zoeken
Zegt al genoeg toch ?
Zegt ook wel iets over de school waar je naartoe gaat als je daar dan nog mag blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha lutser.
Nouja ik heb m'n P ook nog niet na 2 jaar, maarja volgend jaar weer een kans.
en waarin onderscheid je je dan nog van de TS? Lutserquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha lutser.
Nouja ik heb m'n P ook nog niet na 2 jaar, maarja volgend jaar weer een kans.
Omdat TS al 3 jaar bezig is en het nog steeds niet heeft en ik maar 2.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:46 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en waarin onderscheid je je dan nog van de TS? Lutser
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Trannellius het volgende:
Ik had hem na 4 jaar7 keer tentamen inleiding algemene economie gedaan
maar je het dit jaar ook niet hebt gehaald en je volgend jaar nog een poging moet doen en er dus ook minimaal 3 jaar over hebt gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat TS al 3 jaar bezig is en het nog steeds niet heeft en ik maar 2.
Ik heb hem ook in één jaar gehaald (dit jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is er mis met mij dat ik hem in de goede oude tijd nog in een jaar haalde?
Klopt. Alleen ik hoop hem volgend jaar wel te halen. Sowieso, die paar vakken die ik nog moet, moet ik direct na de vakantie inhalen, anders kan ik pas later in het jaar op stage.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef pisnicht het volgende:
[..]
maar je het dit jaar ook niet hebt gehaald en je volgend jaar nog een poging moet doen en er dus ook minimaal 3 jaar over hebt gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |