lijkt mij doodnormaal als er personeel van een potentiële klant rondlooptquote:Zo gaan ze zich opeens netjes scheren, hun haren zien er een stuk schoner uit,
Alle betrokkenen zijn rond de 30 jaar.quote:
In theorie wel, in de praktijk niet altijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt mij doodnormaal als er personeel van een potentiële klant rondloopt
Lijkt mij normaal gesproken ook doodnormaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt mij doodnormaal als er personeel van een potentiële klant rondloopt
Het is toch vrij makkelijk scoren, alleen hoe kom je er dan weer van af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die uberhaupt wat willen van vrouwen die je op de werkvloer tegenkomt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alle betrokkenen zijn rond de 30 jaar.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:22 schreef Trannellius het volgende:
In theorie wel, in de praktijk niet altijd
Zo heeft er eentje "lichtelijk" last van overbehoring (er groeit zelfs een vacht in zijn oorschelp ) en dat lijkt nu een stuk minder te zijn opeens.
Ach, het zou niet de eerste keer zijn dat er iets binnen een bedrijf gebeurd. Wat dat betreft, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt mij i.i.g. niks....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het is toch vrij makkelijk scoren, alleen hoe kom je er dan weer van af.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je niet scheren en in vuile stinkende kleren lopen als er vrouwen bij zijn is gewoon uber.
Ligt eraan of het tokkies zijn!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
nou, post maar een foto. Dan kijken we wel even of je geschikt bent [ ] [x]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef AquaMined het volgende:
Wahahaha, doen mannen dat echt?
Ik ben een vrouw die in de IT gaat werken straks, dat wordt lachen
Tja, lullig misschien, maar dat ligt hem toch best wel aan de vrouw, en of jij snel als "one of the guys" wordt gezien. Maar ja, ik weet dat ik bijvoorbeeld in mijn eerste jaar op de uni alle gezichten naar de deur zag gaan toen er een meisje langs ons lokaal liepquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:34 schreef AquaMined het volgende:
Wahahaha, doen mannen dat echt?
Ik ben een vrouw die in de IT gaat werken straks, dat wordt lachen
1983 is iig een goed jaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef nahpets7984 het volgende:
[..]
nou, post maar een foto. Dan kijken we wel even of je geschikt bent [ ] [x]
Mwoah, het verdiend nog steeds erg goed, en er zijn genoeg normale mensen werkzaam.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:38 schreef Ritmo het volgende:
ICT'ers.Ik snap echt niet dat je als normale man in die sector wilt werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |