quote:Zondag parkpop.
we meeten om 12 uur op station den haag centraal onder het vertrektijdenbord in de hal. Wie daar niet kan/wil meeten is er een herkansing om 2 uur bij het meetingpoint op het parkpopterrein dichtbij de parkpop markt (tussen markt en juplier stage; let op: er zijn 2 meetingpoints, dus ga niet bij de verkeerde staan!).
Als je op een andere tijd wilt afspreken PM dan even naar .... Murmeli of HeatWave dan kan je dat even onderling afspreken, of zorg zelf even dat je een telefoonnummer hebt van mensen die gaan en spreek daarmee af.
Wie er volgens mij komen:
bels
heatwave
murmeli
knuffelzacht
Nouk
cuegirllie
snuit
kingmob
kluts
misschien ripley
Puur uiterlijk: Carice van Houtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Ripley het volgende:
Als je 1 celeb zou mogen uitkiezen voor een een wilde nacht, wie zou het dan zijn en waarom?
En welke celeb als je een relatie zou willen?
I know dat we ze niet persoonlijk kennen, maar toch
Jij ook een knuffel dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Grrrrrrrrr.
* kwaakvaak is beetje frustie vandaag
Gezellig, allemaal frusti's, zal wat worden met die murenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
Grrrrrrrrr.
* kwaakvaak is beetje frustie vandaag
I like wackjobsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Catbert het volgende:
Johnny Depp is een redelijke wackjob hoorIk zou geen relatie met Carice willen hebben. Volgens mij is ze best vreemd
Thnx, lees het nu pasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
OP knuffel voor mensen die chagerijnig zijn!
![]()
Zucht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
oi oi oi en ik ben zo blij, want het is bijna weekend en dat vieren wij!![]()
welke dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb eig geen 'sterren' waarmee ik het zou willen doen.. Hoogstens de wat bereikbare, maar dat zijn niet perse hele lekker dingen ofzo, maar daar kan ik wel gaan kwijlen
Ik vind wijn lekker, en ik vind verhalen over seriemoordenaars ook interessant, maar heb het vermoeden dat die interesse wat verder gaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef Ripley het volgende:
I like wackjobsEn hij is ook geinteresserd in seriemoordenaars en wijn
Michael Wie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm luisterde net Speechless van Michael Jackson en kreeg gewoon kippenvel
Kent iemand dat nummer?
weekend is goeeeeeeeeehoeeeeeeeed he!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Hmm luisterde net Speechless van Michael Jackson en kreeg gewoon kippenvel
Kent iemand dat nummer?
Ik snap dat het groot nieuws is enzo, maar die kerel is voor mij al jaren niet interessant meer. Compleet doorgedraaid die gast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Feitosa het volgende:
Ik word echt helemaal steriel van dat MJ gezever op dit forum.
The freak died, so what.
Ik wil heel geen knuffel van jouquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
OP knuffel voor mensen die chagerijnig zijn!
![]()
Nou, ik lees er veel over en kijk veel docu's en zo (seriemoordenaars) en ik drink graag wijn, maar verder niet hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind wijn lekker, en ik vind verhalen over seriemoordenaars ook interessant, maar heb het vermoeden dat die interesse wat verder gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |