Ja, maar ik ben het vaak niet met je eens als het om vrouwen draaitquote:
Voor jou 6x megan fox, ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie niet
Ik heb 1 vriendinnetje van een ander forum gehad. Heeft erg kort geduurd, maar ze is in no time bij me ingetrokken en het heeft me daarna ongeveer een jaar gekost om echt van d'r af te komen. Waste of time...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef rival het volgende:
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komt
Idd, ik heb altijd gelijk, jij nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben het vaak niet met je eens als het om vrouwen draait
Megan fox zou het ook wel wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor jou 6x megan fox, ik zou het wel weten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie niet
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriendinnetje van een ander forum gehad. Heeft erg kort geduurd, maar ze is in no time bij me ingetrokken en het heeft me daarna ongeveer een jaar gekost om echt van d'r af te komen. Waste of time...
quote:
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.
* pakt ALWEER de popcornquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens dus waarom zou het uitmaken hoe ik tegen jou of iemand anders reageer?
En jij denkt dat dat soort dingen zomaar is? Hmm ok..
Ik snap dat zij een uitzondering was hoor, maar het heeft nogal sporen achtergelaten. Ben ernstig getraumatiseerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een vriendje van fok gehad en daar heb ik anderhalf jaar of zo een leuke relatie mee gehad. Dat kan ook.
ik scoor puntenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
+ 1 voor toegeven van voorspelbaarheid
Ik heb weer zin om je voor de spiegel te zettenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.
quote:
Heb je 't nu over mij?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
Ach ja, mensen eigen om niet verder te kijken dan hun neus lang is.
dat soort meiden kan je ook op je werk tegen komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap dat zij een uitzondering was hoor, maar het heeft nogal sporen achtergelaten. Ben ernstig getraumatiseerd
ik ben trots op jequote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not gonna happen, heb wel wat beters te doen als met een aantal kanslozen rellen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb weer zin om je voor de spiegel te zetten
Ik ben niet kansloos, wil je met mij rellen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not gonna happen, heb wel wat beters te doen als met een aantal kanslozen rellen.
aawwww.. zullen wij dan online de liefde bedrijven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Stopt serieus eens met dat gerel hier, dat is namelijk voor niemand leuk
quote:
Is blijkbaar nodig als je anders over bepaalde dingen denk maargoed ben het inmiddels na 7jaar wel gewend...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Tru dat. Sterker nog, heb een probleem gehad met een receptioniste hier die aan borderline bleek te lijden. Flink drama mee gehad, die ging toen ik d'r afwees me op alle mogelijke manier zwart zitten maken. Die heeft zelfs nog vakantiedagen in m'n lijst gezet die ik nooit gehad had.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef rival het volgende:
dat soort meiden kan je ook op je werk tegen komen
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Damn, heb echt zin in het weekend als alles doorgaat wat ik hoop dat gaat gebeuren enzo
Nee wel knuffelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben niet kansloos, wil je met mij rellen?
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is blijkbaar nodig als je anders over bepaalde dingen denk maargoed ben het inmiddels na 7jaar wel gewend...
Nou ja zegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, heb echt zin in het weekend als alles doorgaat wat ik hoop dat gaat gebeuren enzo
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordt
Typisch een stelletje pestkoppen, maargoed misschien dat ik daarom ook wel zo fel reageer somsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik me soms ook wel aan storen ja, vooral hoe overdreven (en soms ook kinderachtig) er op gereageerd wordt
Sorry maar mensen rellen doe ik nooit, dat vind ik best laag namelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat nou juist zoiets zegt
Ik heb dan ook geen punten van jou nodigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
+1 scherp!![]()
-1 gemeen![]()
voor jou dus ook geen punten
Moet ik nog even overleggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom jij nu ook naar PP? dat zou wel een gouden reden zijn om te gaan voor mij
Oh, ga je anders vechten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wie jij? Zou je hetzelfde zeggen als ik voor je neus stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |