I kid you not. Er zijn heel veel stellen in brazilie die gewoon een relatiestop hebben met carnaval. Mogen ze rondneuken en na carnaval is de relatie weer back on. En dan heb ik over redelijk wat van de populatiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leuk om je valentijn mee naar toe te nemen.. kan je gelijk op zoek naar een ander
Natuurlijk kan dat! Maar het hangt er vanaf wat voor souvernirs je mee naar huis wilt nemenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
ik ga daar ook een keer heen denk ik
Volgens mij kan je daar neuken als een malleof zie ik dat helemaal verkeerd
?
Hoiquote:
Hmm geen HIV ofzo eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat! Maar het hangt er vanaf wat voor souvernirs je mee naar huis wilt nemen
Hoe kansloos is dat,neem dan geen relatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I kid you not. Er zijn heel veel stellen in brazilie die gewoon een relatiestop hebben met carnaval. Mogen ze rondneuken en na carnaval is de relatie weer back on. En dan heb ik over redelijk wat van de populatie
Hehe, eeehmmm... mannen kunnen dat ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, vrouwen kunnen gewoon ELKE dag seks hebben als ze willen en mannen niethoe oneerlijk is dat eigenlijk
?
The power of pussy
90% van de kick van een eenmalige sekspartner is dat ze 't 'vrijwillig' doet, en niet voor m'n geld...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je hier niet kan neuken als een malle! Gewoon die spaarpot omkeren!
dat kan je ook thuis. in lloret. cancun.. miami.. op hawai... lutjebroek... den haag....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
ik ga daar ook een keer heen denk ik
Volgens mij kan je daar neuken als een malleof zie ik dat helemaal verkeerd
?
Vergeef je me m'n slechte garp?quote:
En waarom heb ik dan tóch geen seks?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
Serieus, vrouwen kunnen gewoon ELKE dag seks hebben als ze willen en mannen niethoe oneerlijk is dat eigenlijk
?
The power of pussy
Te kieskeurig?quote:
Omdat je ook nooit durft af te sprekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom heb ik dan tóch geen seks?
Met sommige niet nee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je ook nooit durft af te spreken
Ja, je ziet d'r leuk genoeg uit, genoeg fokkers die je zouden "geven". Post een paar semi-nude pics op de desbetreffende fora en je hebt in no time een schare fansquote:
Hoiiiquote:
als je daar beide tevreden mee bent.... en de rest van het jaar genoeg hebt aan elkaar...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe kansloos is dat,neem dan geen relatie.
Ik hoef geen semi-nude pics te plaatsen om fans te hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, je ziet d'r leuk genoeg uit, genoeg fokkers die je zouden "geven". Post een paar semi-nude pics op de desbetreffende fora en je hebt in no time een schare fans
kom dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waarom heb ik dan tóch geen seks?
Wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ik hoef geen semi-nude pics te plaatsen om fans te hebben hoor.![]()
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komtquote:
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
van sommige ben je gewoon bang dat ze psychisch echt niet in orde zijn, en je nooit meer thuis komt
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallen
Wie weet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vergelijk je nu Venco met KF
KF is misschien soms vervelend, verder is het gewoon een vrolijke knul.. die erg vriendelijk over komt...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bij KF durven ze het dus het zal wel meevallen
nee zichzelf, maar of ie dat door hadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vergelijk je nu Venco met KF
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
IK had nog geen foto van je gezien venco, maar je bent inderdaad knap
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
KF is misschien soms vervelend, verder is het gewoon een vrolijke knul.. die erg vriendelijk over komt...
labiel enzo, dat is pas eng. van die mensen die op een forum bv al helemaal kunnen gaan flippen...
jezus hoe kunnen die irl dan wel niet reageren
niet altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doen
Dat had ik je allang verteldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:05 schreef Ripley het volgende:
IK had nog geen foto van je gezien venco, maar je bent inderdaad knap
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ja blijkbaar, want hoe iemand hier reageert zal diegene in het echt ook doen
Jou visie, wil niet zeggen dat die klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
niet altijd.
maar iemand die snel flipt, die flipt snel. klaar
Krijg we weer rellenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!
dat is een feit!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jou visie, wil niet zeggen dat die klopt.
Ach verder dan dat ik toch maar zelfmoord zou moeten plegen komt ie nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Krijg we weer rellendoe maar niet
Ik ken je niet eens dus waarom zou het uitmaken hoe ik tegen jou of iemand anders reageer?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee je zou voor de grap elke keer extreem overdreven reageren ... de lol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |