quote:
klinkt beter maar hoeft niet per se goed te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef Kevincy het volgende:
a day away from the change changing into another life form
scherp!! google vertaling....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
klinkt beter maar hoeft niet per se goed te zijn
?quote:
Butter milkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:19 schreef MrManiak het volgende:
The milk turned sour
The milk turned into karnemilk
Als je google iets laat vertalen omdat je nogal lui bent dan weet je dat het niet goed kan zijn.quote:
true. maar is het nou change of changing?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Als je google iets laat vertalen omdat je nogal lui bent dan weet je dat het niet goed kan zijn.
Ja maar daar zit toch geen boter inquote:
due to what?quote:
verrek due date bestaat echt.quote:
Ja, en ik dacht dat 'due date' alleen uitgerekende datum was voor een zwangere vrouw, maar als je googelt op 'milk past its due date' krijg ik toch wel de indruk dat dat ook correct is.quote:
de vette vandaal vindt ook dat het vervaldatum betekend,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat 'due date' alleen uitgerekende datum was voor een zwangere vrouw, maar als je googelt op 'milk past its due date' krijg ik toch wel de indruk dat dat ook correct is.
En in de volksmond wordt dat wat ik zei, tenminste, in Australië wordt het veel gebruikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht dat 'due date' alleen uitgerekende datum was voor een zwangere vrouw, maar als je googelt op 'milk past its due date' krijg ik toch wel de indruk dat dat ook correct is.
Da's duidelijk iets anders. Melk van één of twee dagen over datum is nog niet bedorven. Ik zou voor 'overdue' gaan.quote:
The milk has a bun in the oven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mwah als melk over datum is, drink ik het niet hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:29 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Da's duidelijk iets anders. Melk van één of twee dagen over datum is nog niet bedorven. Ik zou voor 'overdue' gaan.
Ik ook niet, maar dat is weer een andere quaestie.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah als melk over datum is, drink ik het niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |