quote:Eerste helft: Dennis Telgenkamp, Denis Mangafic, Peter Reekers, Gaby Jallo, Qays Shayesteh, Erwin Nieuwboer, Elias Pech, Willie Overtoom, Juha Hakola, Vojtech Schulmeister en Paddy John.
Tweede helft: Martin Pieckenhagen, Tim Breukers, Birger Maertens, Antoine van der Linden, Mark Looms, Dennis Rosink, Resit Schuurman, Mark-Jan Fledderus, Darl Douglas, Bas Dost en Everton Ramos da Silva.
Quansah en de '10' waren er nog niet. Rosink en Schuurman zullen dan plaats moeten maken lijkt me.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:53 schreef Damzkieee het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Rosink en Schuurman opgaan voor een basisplaats.
Evenals Douglas natuurlijk
quote:NAC Breda heeft drie vleugelverdedigers in beeld om de naar Málaga vertrokken Patrick Mtiliga op te volgen. Volgens BN/De Stem is Ferne Snoyl de eerste keus van de Brabantse ploeg, die Mike Zonneveld (PSV) en Jeffrey Leiwakabessy (Anorthosis Famagusta) als alternatieven op het verlanglijstje hebben staan. Snoyl besloot onlangs om zijn aflopende contract bij RKC Waalwijk niet te verlengen en kan zodoende transfervrij vertrekken. De linkspoot werd al eerder in verband gebracht met een transfer naar Breda, maar is nu een serieuze optie. De 24-jarige Snoyl zou echter ook in de belangstelling staan van de Engelse promovendus Birmingham City.
Wanneer deze ploeg met Snoyl aan de haal gaat, richt NAC zich op Zonneveld en Leiwakabessy. Bij eerstgenoemde, die mag vertrekken bij PSV, is het echter maar de vraag of hij linksback wil spelen. Zonneveld prefereert een rol op het middenveld. Leiwakabessy speelt momenteel op Cyprus voor Anorthosis Famagusta.
quote:Elf Heraclesliederen op cd
ALMELO - Een cd met louter Heraclesliederen is vanaf zondag te koop bij de supportersvereniging Hart voor Heracles. Die gaat het album tijdens het Open Huis van Heracles aan de man brengen.
De cd bevat elf Heraclessongs die eerder dit jaar ten gehore zijn gebracht tijdens het Heracles Songfestival. Bij de cd zit een boekje met foto’s plus alle songteksten. Supportersvereniging Hart voor Heracles heeft de cd laten maken om het succes van het eerste songfestival te benadrukken. „Bovendien zaten er zulke mooie nummers bij dat we het zonde zouden vinden als die in de vergetelheid zouden raken”, aldus Albert Vondeling van de supportersvereniging.
Maak me ook geen zorgenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me wel een goede speler. Maar 5 ton salaris is voor ons gewoon teveel en ik verwacht ook niet dat hij ooit een serieuze optie is geweest. Eén artikel op internet maakt nog geen zomer.
Maar maak je geen zorgen, wij zijn dit soort berichten en de afwezigheid van aankopen gewend en hebben inmiddels een harde huid
2 miljoen is ie voor julliequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:41 schreef Prosac het volgende:
Wat moet die Maertens eigenlijk kosten?
Die gast die maar 10 minuten per wedstrijd kan spelen tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Juwel
Rahim is nog transfervrij. Die was voor Heracles eerste optie, Maertens was niet eens in beeld gekomen als die topper had verlengd. Misschien wat voor jullie?quote:
Botsen met Verbeek? Dat lijkt me onmogelijk, ik kan me niet voorstellen dat voetballers ooit zouden botsen met een aimabel man als Gert Jan Verbeekquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
Laat maar lekker in ArnhemLijkt me ook dat zo'n man gaat botsen met Verbeek
Tuurlijk waren die niet de schuld van Verbeek. En dat gezeik van die spelers over het "te harde" trainen, daar heb je nog nooit een speler over gehoord behalve die Feyenoorders, en Verbeek heeft genoeg spelers onder zijn hoede gehad (velen waren positief, zie Huntelaar).quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Blawh het volgende:
Ach, dat stempel dat Verbeek heeft gekregen mag ook wel met een korrel zout genomen worden. Alle blessures bij Feyenoord waren ook de schuld van Verbeek, dat valt momenteel reuze mee bij ons.
Niet weer Quansah.quote:BILLERBECK - Kwame Quansah en Birgir Maertens hopen donderdag weer de groepstraining te hervatten bij Heracles. Beide spelers kampen op het trainingskamp van de club in het Duitse Billerbeck met kleine blessures. Quansah heeft nog steeds last van de knie. Een kwetsuur, die hem vorig seizoen ook al parten speelde.
Inderdaad, kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Tijd voor een duits ziekenhuis :/
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:28 schreef Blawh het volgende:
Ach, dat stempel dat Verbeek heeft gekregen mag ook wel met een korrel zout genomen worden. Alle blessures bij Feyenoord waren ook de schuld van Verbeek, dat valt momenteel reuze mee bij ons.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Blawh het volgende:
BILLERBECK - Kwame Quansah en Birgir Maertens hopen donderdag weer de groepstraining te hervatten bij Heracles. Beide spelers kampen op het trainingskamp van de club in het Duitse Billerbeck met kleine blessures. Quansah heeft nog steeds last van de knie. Een kwetsuur, die hem vorig seizoen ook al parten speelde.
Niet weer Quansah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |