quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:16 schreef Damzkieee het volgende:
Mwoaah wel een tijd hoor
Ligt een kunstgrasveld ook. Wij moeten er geregeld tegen spelen. Enorm trieste kleedkamers, dat wel.
Het aantal spelers dat niet komt wordt zo langzamerhand wel erg groot of niet. Al paniek in Almelo?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Blawh het volgende:
Geen Snoyl, geen Jong-a-Pin. Wie zullen ze uit de hoge hoed gaan toveren?
Paniek? We zijn niet anders gewend.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:21 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Het aantal spelers dat niet komt wordt zo langzamerhand wel erg groot of niet. Al paniek in Almelo?
Ligt eraan of ze een linksback of een centrale verdediger gaan halen. Volgens mij doet Jallo het wel goed toch? De linksback positie is met Jallo en Looms dan toch wel dubbel bezet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Blawh het volgende:
Geen Snoyl, geen Jong-a-Pin. Wie zullen ze uit de hoge hoed gaan toveren?
Dat is zo, maar met dat wat er op dit moment is gekomen en dat wat er is weggegaan is Heracles volgens mij aardig achteruit gegaan. Ben bang dat het weer een lang seizoen gaat worden voor Heracles. In 1,5 maand kan nog veel gebeuren, maar de competitie begint al over 2 weken..quote:
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat is zo, maar met dat wat er op dit moment is gekomen en dat wat er is weggegaan is Heracles volgens mij aardig achteruit gegaan. Ben bang dat het weer een lang seizoen gaat worden voor Heracles. In 1,5 maand kan nog veel gebeuren, maar de competitie begint al over 2 weken..
Dat dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.
Gezien de selecties van VVV en RKC zullen we echt niet rechtstreeks degraderen.
Peter Reekers, Antoine van der Linden, Resit Schuurman? Leuke speler voor de breedte, maar daarmee steven je af op eenzelfde seizoen als vorig jaar. Tot de laatste speeldag met samen geknepen billen voetbal kijken, kan ook leuk zijn. Maar misschien kom je nu aan het eind van de rit wel 3pt tekort. Maar goed, misschien is Pech wel een groeibriljantje en zit ik er (hopelijk) volledig naast. Ik zie het alleen somber in, maar jullie gelukkig niet!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou wat is er weggegaan? Boakye speelde al zelden, Ricky was kampioen latjeschieten en verder wat tweede keuzes. Daar zijn spelers voor teruggehaald. Alleen het verlies van Wuytens is groot, maar op zijn positie zoekt Smit nog een échte versterking. Ik vind het nog wel meevallen.
Gezien de selecties van VVV en RKC zullen we echt niet rechtstreeks degraderen.
Zoals Maertens?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef Damzkieee het volgende:
Dat zou net het verschil kunnen zijn voor een speler die kiest voor pak em beet Sparta in plaats van Heracles.
Ach, die mag alweer vertrekken bij Sparta. Maertens zou bij de Nederlandse middenmoot/ subtop niet uit de toon vallen.quote:
Misschien wel iets voor jullie dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, die mag alweer vertrekken bij Sparta.
quote:
Die slome duikelaar past niet in het plaatje van de '10' die ze zoeken. Het wordt een topper of niks (mss een huurling).quote:
Dat was idd een grapjequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Grapje hè?
Die vond ons te min destijds.
Ben zelf niet zo rancuneus, maar volgens mij waren er flink wat fluitconcerten de vorige keer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:32 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dat was idd een grapjeWordt die nog steeds door jullie uitgefloten?
quote:De zoektocht naar een creatieve middenvelder is nog steeds in volle gang maar heeft nog niet geleid tot een aankoop. Volgens voorzitter Jan Smit zijn er volop bewegingen op de markt, zijn er deze week veel contacten maar is er nog niets concreets te melden.
Ik denk dat wij er wel aardig voorstaan omdat we een goede basis hebben, leuke talenten die al aan de eredivisie hebben mogen ruiken in afgelopen seizoenen. We hebben zeker een laag budget maar het feit dat we al heel wat jaartjes in de eredivisie spelen is positief voor het algemene niveau van de spelersgroep.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Peter Reekers, Antoine van der Linden, Resit Schuurman? Leuke speler voor de breedte, maar daarmee steven je af op eenzelfde seizoen als vorig jaar. Tot de laatste speeldag met samen geknepen billen voetbal kijken, kan ook leuk zijn. Maar misschien kom je nu aan het eind van de rit wel 3pt tekort. Maar goed, misschien is Pech wel een groeibriljantje en zit ik er (hopelijk) volledig naast. Ik zie het alleen somber in, maar jullie gelukkig niet!
En laatst zei 'ie nog dat we voor augustus nog niets hoefden te verwachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |