Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:19 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Wanneer ik kan ga ik naar de oefenwedstrijden, nieuwe spelers of niet dat maakt toch niets uit?!
Je vergeet den Ham en die wedstrijd in Beckum nogquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.
Xanthi was in Beckum, tegen Den Ham werd er tenminste nog ruim gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je vergeet den Ham en die wedstrijd in Beckum nog
Met die Topmöllerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Xanthi was in Beckum, tegen Den Ham werd er tenminste nog ruim gewonnen.
Ik vond het serieus best een goede voetballer, beste techniek in ieder geval. Alleen zo lui als apestront.quote:
Die was wel echt dramatisch inderdaad. Dan kunnen ze ook nog wel wat derdeklassers gaan vragen om stage te lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het serieus best een goede voetballer, beste techniek in ieder geval. Alleen zo lui als apestront.En zich te groot voelen voor een 2e stage (als voetballer die nooit op het hoogste niveau gespeeld had).
Iedereen kotste hem uit.
![]()
De slechtste testspeler aller tijden is zonder twijfel Daniel Schumann.
quote:'Van der Linden ziet Cambuur niet zitten'
Antoine van der Linden verhuist niet naar SC Cambuur. De lange verdediger van Marítimo stond op de nominatie om in Friesland aan de slag te gaan, maar beide partijen zijn niet tot een akkoord gekomen.
Van der Linden, die in het bezit is van een aflopend contract in Portugal, heeft volgens Omroep Friesland te kennen gegeven niet voor de club uit te willen komen. Naast Cambuur heeft ook Heracles Almelo een oogje op de oud-speler van onder meer FC Groningen.
Alex Pama, algemeen directeur van Cambuur, hoopt deze week wel overeenstemming te bereiken over de huur van FC Groningen-verdediger Skhodran Metaj. Hij zou aangegeven hebben graag voor Cambuur uit te willen komen.
Naar trainingen en wedstrijden kan ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever naar trainingen. Vind ik interessanter dan een oefenwedstrijd met slechts 4 onbetwiste basispelers tegen amateurs. Vorig jaar al genoeg lachwekkende wedstrijden gezien (Quick, Xanthi, Twentse amateurs, Sivasspor), daar ga ik niet weer gemiddeld 10 euri per wedstrijd voor betalen.
Ik heb nog steeds een seizoenskaart in B.quote:
En voor nep versterkingen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor echte versterkingen zal het wel even duren, ben ik bang.
Plus nog 25 % van (evt) Elia, en 50 % van Bodde die er hopelijk bij komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:47 schreef Blawh het volgende:
Het wordt er ook niet makkelijker op natuurlijk. VVV is financieel sterker dan degradant Volendam, daardoor heb je er alweer een concurrent bij die in dezelfde vijver wil vissen. Bovendien zien bepaalde concurrenten de begroting flink stijgen, ADOgaat bijvoorbeeld van 12 naar 15 miljoen. Gelukkig lijken ze daar nog wel een prutbeleid te voeren op technisch gebied.
Yup .. plannen genoeg. Nu de uitvoer nog ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:01 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Plus nog 25 % van (evt) Elia, en 50 % van Bodde die er hopelijk bij komen![]()
En ja, we hebben een prutbeleid, wat afgelopen jaren maar weer bleek, dus eerst zien, dan geloven..
Jullie zullen ook stappen gaan maken als jullie een nieuw/groter stadion krijgen, daar waren toch plannen voor?
Heerkes wist dus wel voor zijn vakantie dat Heracles een andere trainer zocht. Ook kon hij dus als assistent bij het eerste blijven, dat is wat anders dan een baantje als jeugdtrainer zoals o.a. de VI vermeldde.quote:Gert Heerkes: volkomen verrast maar niet verbitterd
ALMELO - Gert Heerkes was ,,volkomen verrast'' toen hij dinsdag 19 mei te horen kreeg dat de clubleiding van Heracles Almelo op zoek ging naar een meer ervaren trainer. Hij heeft geen signalen ontvangen dat het bestuur deze plannen had: "Het is hun goed recht maar ik ben het er niet mee eens", zegt de ontslagen coach zaterdag in een interview met deze krant.
Heerkes zegt dat de nieuwe trainer Gertjan Verbeek hem alle ruimte heeft geboden in een poging hem te behouden voor de technische staf: ,,Maar het verschil met wat ik anderhalf jaar heb gedaan bij Heracles was te groot. Het voelde niet goed".
Heerkes wil niets liever dan zo snel mogelijk aan de bak bij een andere club. Hij heeft de tijd tegen want alle clubs zijn voorzien van een trainer en de meeste voorbereidingen zijn begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |