Nou ja..... dan blijf je nog maar even.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan pas? Dan ben ik al bijna weer weg!
laat het duidelijk wezen, ik reageer niet uit Turkije maar uit Nederland..quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.![]()
Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.
Ah, zo! Dankjewel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:17 schreef Yel het volgende:
Is Turksachtig
Okmi is gewoon Oke met n dikke vette klemtoonZoiets als is het goed?!
Ahh ik dacht al zoiets, maar voor m'n gevoel had bebisim ook 'alsjeblieft' kunnen zijn. Maar dat komt dus een beetje op hetzelfde neer.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Yel het volgende:
bebisim is letterlijk mijn kleine baby, maar houd het maar op schatjeeeeee, kom opppppp..
Yavrum heryerinden optum was dat zinnetje zeker? Schatje ik kus je overal betekent dat
Neehoor, ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest! Ik ken 'm al 3 jaar en hij woont 10 minuten van me vandaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef marcusa het volgende:
laat me raden maartje je hebt je vriend in Turkije ontmoet in een van die badplaatsen (Marmaris of Alanya)..zal wel een Koerd zijn..
OK dan is het goed..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben zelfs nog nooit in Turkije geweest! Ik ken 'm al 3 jaar en hij woont 10 minuten van me vandaan.Hij komt oorspronkelijk uit Ürgüp.
Hij zit nu in Turkije.quote:
Haha het is voor mij ook allemaal nieuw hoor, een Turkse vriend. Is wel 'wennen' op de een of andere manier.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:07 schreef marcusa het volgende:
[..]
OK dan is het goed..want ik heb een hekel aan die Tarkanwannabebarmannen in die badplaatsen waar veel naieve NLse meisjes verliefd op worden..
dan gaat er waarschijnlijk flink geneukt worden..quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hij zit nu in Turkije.Hij komt komende vrijdag/zaterdag terug na dik 5,5e week.
Tsja weetje.. ach nevermind. Ga ik niets over zeggen hier haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef marcusa het volgende:
[..]
dan gaat er waarschijnlijk flink geneukt worden..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Tsja weetje.. ach nevermind. Ga ik niets over zeggen hier haha.
No juicy details.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
kom maar op met die sappige details
Duidelijk, ik ben dus niet de enige die moet zien te overleven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:27 schreef marcusa het volgende:
[..]
laat het duidelijk wezen, ik reageer niet uit Turkije maar uit Nederland..ik op FOK als ik in Turkije ben..
Internet, mobiele telefonie en andere communicatietoestanden
weg ermee
no contact..
Heerlijk! Waar ben je geweest in Turkije?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:52 schreef IHVK het volgende:
Ik had ook maar 1 of 2 dagen internet hoor. Sterker nog ik had een paar dagen niet eens GSM bereik.
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef IHVK het volgende:
En weer terug in Hollanda.
Oost west, thuis best.
Selam Min-e.. Half doodquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?
En Yel ookhoe ist?
Merhaba! Hoezo dood? Vanwege je voorbereidingen voor je bruiloft? Komt toch wel goed joh, je hoeft alleen maar ja te zeggen, meer is er niet aan.quote:
Hey Min-e!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoşgeldin IHVK, hoe was je vakantie?
En Yel ookhoe ist?
waar ben je allemaal geweest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey Min-e!
Vakantie was leuk. Wel druk en snel.
![]()
Geen rustvakantie in ieder geval.
Halikarnasquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef marcusa het volgende:
[..]
![]()
ik ga naar Çesme. wat doe je op FOKga lekker naar Hadigari Yettigari Halikarnas Katamaran etc etc..
![]()
Nee joh, dat zal jullie band juist sterker makenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Merhaba! Hoezo dood? Vanwege je voorbereidingen voor je bruiloft? Komt toch wel goed joh, je hoeft alleen maar ja te zeggen, meer is er niet aan.![]()
Met mij wel goed hoor,volgende week ga ik lekker op vakantie heb er zin in!!! Alhoewel 3 weken alleen met mijn moeder best wel een uitdaging kan worden...
We gaan richting karadeniz (daar komen mijn ouders vandaan).quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:59 schreef Yel het volgende:
[..]
Nee joh, dat zal jullie band juist sterker makenHoewel jullie elkaar af en toe ook vies aan zullen aankijken :p (spreek uit ervaring...) Nerelere gideceksiniz?
Alleeen ja zeggen! Oldum ja....Wat n geregel!! Wat n gedoe. En nou hebben we ook nog es teveel gasten
Tam Turkish stijl!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef maartjeh het volgende:
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De vriend is m'n vriend niet meer..![]()
Maar hoe dan ook ga ik verder met 't leren van Turks.
Da's gauw.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De vriend is m'n vriend niet meer..![]()
Maar hoe dan ook ga ik verder met 't leren van Turks.
Wees blij... Volgens mij heeft hij nu een verloofde daarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:
Ah zo, sorry. Ik ben weer lekker aan 't happen vandaag, pfff.![]()
De mensen om ons heen wisten het ook pas sinds kort van ons. En nu hij afgelopen weekend terug kwam uit Turkije was alles ineens anders..Echt heel jammer.
Ik weet 't niet. 2 weken geleden zei hij nog dat hij met mij verder wilde, vroeg me of ik ons samen zag wonen, bladiebla. Zijn vader is in NL gebleven voor hun zaak, en ik ben nog koffie bij hem gaan drinken. Het lijkt me vreemd als hij daar nu verloofd zou zijn terwijl zijn vader gewoon hier is gebleven?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Yel het volgende:
[..]
Wees blij... Volgens mij heeft hij nu een verloofde daar
Hmm.... Ik heb geen idee.. Het lijkt er iig niet op dat je snel antwoorden zult krijgen. Dat is pijnlijk, want om op een normale wijze door te gaan met jouw leven, heb jij dat wel nodig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. 2 weken geleden zei hij nog dat hij met mij verder wilde, vroeg me of ik ons samen zag wonen, bladiebla. Zijn vader is in NL gebleven voor hun zaak, en ik ben nog koffie bij hem gaan drinken. Het lijkt me vreemd als hij daar nu verloofd zou zijn terwijl zijn vader gewoon hier is gebleven?
Valt ook niet met A. te praten. Hij blijft maar zeggen dat ik dit niet verdien, dat ik beter verdien. Maar echt uitleg.. nee. Misschien komt dat nog wel, maar voor nu niet iig.
Ik kan wel zeggen dat 't meest pijnlijke aan dit hele verhaal inderdaad het feit is dat ik niet echt een antwoord heb op waarom alles nu ineens anders is. Maakt 't voor mij inderdaad lastig(er) om verder te gaan, maar dat gaat wel goedkomen hoor. Is altijd vervelend, als een relatie over is, punt is alleen dat wij elkaar blijven zien en dat we niet om elkaar heen kunnen. Maar ook dat zal wel een reden hebben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Yel het volgende:
[..]
Hmm.... Ik heb geen idee.. Het lijkt er iig niet op dat je snel antwoorden zult krijgen. Dat is pijnlijk, want om op een normale wijze door te gaan met jouw leven, heb jij dat wel nodig..
Heb ik gedaan. Heb gevraagd of we dit niet als 2 volwassen mensen met elkaar uit konden praten, omdat dat voor iedereen prettiger zou zijn. Maar er was niets met hem te beginnen. Denk dat ik het voor nu maar gewoon even laat rusten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:33 schreef Yel het volgende:
Idd erg vervelend.. Zou je hem niet kunnen laten weten, dat je echt antwoorden wenst te hebben om dit netjes af te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |