abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71397429
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Yel het volgende:
Volgend jaar in Turkije....
Kaldik sictigim ulkede.
taalgebruik van de jeugd tegenwoordig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_71397552
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

taalgebruik van de jeugd tegenwoordig
begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugd
Ik ben een pure Turk.
pi_71397666
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugd
iemand voelt zich aangesproken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_71397847
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

iemand voelt zich aangesproken
nee hoor, ik zeg alleen dat ik het begrijpelijk vind
Ik ben een pure Turk.
pi_71397980
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee hoor, ik zeg alleen dat ik het begrijpelijk vind
thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goed
-Rabia Al-Basri
pi_71398006
Ik ben geen jeugd meer..
Voel alleen wat frustratie..
pi_71398029
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goed
deze begreep ik niet
edit: oh die emoticon?
Ik ben een pure Turk.
pi_71398231
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef Yel het volgende:
Ik ben geen jeugd meer..
Voel alleen wat frustratie..
achja wat is jeugd

ik zou ook eigenlijk ook niet gaan, maar door omstandigheden ga ik waarschijnlijk komend weekend met een busje richting antalya

heb pas een paar weken mn rijbewijs dus maakt het wel spannend
-Rabia Al-Basri
pi_71398236
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

deze begreep ik niet
edit: oh die emoticon?
Ben bile anladim :p
pi_71398265
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

achja wat is jeugd

ik zou ook eigenlijk ook niet gaan, maar door omstandigheden ga ik waarschijnlijk komend weekend met een busje richting antalya

heb pas een paar weken mn rijbewijs dus maakt het wel spannend
Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren is
pi_71398273
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Yel het volgende:

[..]

Ben bile anladim :p
Jij hoort niet bij de jeugd, jouw hersenen zijn al volledig ontwikkeld. Bij mij zijn de verbindingen niet zo sterk, komt nog wel
Ik ben een pure Turk.
pi_71398467
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef Yel het volgende:

[..]

Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren is
ga ik ook doen, maar ik ga mee om mijn broer te ontlasten, stond eig helemaal niet in de planning deze trip
-Rabia Al-Basri
pi_71398613
Mag ik meeeee......?
pi_71400839
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef Yel het volgende:
Mag ik meeeee......?
nee
-Rabia Al-Basri
pi_71428459
Dan niet.... Zaten in oktober zit ik lekker op 'n eiland..
Dan wacht ik dat lekker af!
pi_71429922
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Yel het volgende:
Dan niet.... Zaten in oktober zit ik lekker op 'n eiland..
Dan wacht ik dat lekker af!
oktober? is het dan nog wel lekker weer?
-Rabia Al-Basri
pi_71430340
Goed dat je dit zegt.. Ik ging es goed kijken naar t weer, maar wij zitten daar met het orkaanseizoen en oktober is THE piekmaand...

Nu ja, zal vast niet zo erg zijn...

Ik citeer:
Voor het gehele Caribische gebied geldt een officieel orkaanseizoen van juli tot ongeveer half november. September en oktober zijn hierin de piekmaanden. Jaren van weinig/geen orkanen worden afgewisseld met actieve seizoenen. Ben je op Cuba als er een orkaan over raast, dan bestaat de kans dat je je reis moet aanpassen omdat er bepaalde gebieden niet meer bereikbaar zijn. Houd er rekening mee dat natuurgeweld niet gedekt wordt door een verzekering.
pi_71430573
in het orkaanseizoen naar cuba! briljant!

uitstel, afstel zit er zeker niet in

blijf positief denken en misschien zie je zo nu en dan nog de zon tussen de wolken
-Rabia Al-Basri
pi_71430642
Goh.. Word gewoon Costa Del Sol desene.
pi_71435112
of wat later in het jaar wintersport
-Rabia Al-Basri
pi_71459757
We wagen het er gewoon op........
Cuba it is!
pi_71464553
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Yel het volgende:
We wagen het er gewoon op........
Cuba it is!
bol şans
-Rabia Al-Basri
pi_71507546
Yel is niet onbelet van vies taalgebruik. De oorzaken zijn bekend (zie aantal topics terug). Ik neem je het niet kwalijk.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_71510782
Yel, nerdeydin, karanlikta kaldik.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_71515079
Ey gozas çek mıjn letterş dan. ğğğ

Flauw -1

Fijne vakantie iedereen.

Anadolu ıs lekker frıs dıt jaar.
pi_71515179
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
pi_71520569
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef maartjeh het volgende:
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:32:14 #128
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71521184
naber sucuk.
pi_71522364
-Rabia Al-Basri
pi_71526423
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
Ik geef nooit meteen op, haha. Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.

M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:06:41 #131
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71526602
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik geef nooit meteen op, haha. Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.

M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..
pi_71527261
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef marcusa het volgende:

[..]

je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..
Ehmmm, nee, maar toch bedankt voor je tip hè!
pi_71528320
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:21 schreef ClioSporT het volgende:
Yel, nerdeydin, karanlikta kaldik.
Hoi! Zoek je weer ruzie? Nee geen zin in hoor.. Hadi doegies
pi_71532667
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:

[..]

succes iig het is toch knap lastig, omdat het grammaticaal totaal anders is dan de europese talen
-Rabia Al-Basri
pi_71532977
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

succes iig het is toch knap lastig, omdat het grammaticaal totaal anders is dan de europese talen
Dat heb ik inderdaad ondervonden. En ik maar denken dat Frans al moeilijk was..
pi_71549440
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprak
Ik ben een pure Turk.
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:58:25 #137
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71549661
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprak
waar zit je in Turkije op dit moment?
pi_71549743
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef marcusa het volgende:

[..]

waar zit je in Turkije op dit moment?
yalıkavak
Ik ben een pure Turk.
pi_71549872
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

yalıkavak
aso...
-Rabia Al-Basri
pi_71549921
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

aso...
zeg eens ıets aardıgs
Ik ben een pure Turk.
pi_71550019
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

zeg eens ıets aardıgs
bilmiyorem kan soms lief zijn...
-Rabia Al-Basri
pi_71550046
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

bilmiyorem kan soms lief zijn...
ık probeer gemeen te zıjn. aardıg dat je dıt opmerkt
Ik ben een pure Turk.
pi_71550110
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ık probeer gemeen te zıjn. aardıg dat je dıt opmerkt
op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betrapt
-Rabia Al-Basri
pi_71550138
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betrapt
wel op asoheid he
gemeenheıd komt nog
Ik ben een pure Turk.
pi_71550201
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wel op asoheid he
gemeenheıd komt nog
sarcasme en alles

wacht vol spanning af dan
-Rabia Al-Basri
pi_71550239
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

sarcasme en alles

wacht vol spanning af dan
zoals ık al zeı, ık heb geen gevoel voor sarcasme (op t ınternet)
ık laat je nog lekker wachten. ık moet nadenken hoe ık gemeen kan zıjn vıa het ınternet, maar het komt
Ik ben een pure Turk.
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:55:33 #147
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_71551294
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

yalıkavak

ik ga naar Çesme. wat doe je op FOK ga lekker naar Hadigari Yettigari Halikarnas Katamaran etc etc..
pi_71552356
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:55 schreef marcusa het volgende:

wat doe je op FOK
komt doordat ze een fokker in hart en nieren is
-Rabia Al-Basri
pi_71553749
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.

Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:46:04 #150
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_71554226
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.

Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.
Dan pas? Dan ben ik al bijna weer weg!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')