taalgebruik van de jeugd tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Yel het volgende:
Volgend jaar in Turkije....
Kaldik sictigim ulkede.
begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
taalgebruik van de jeugd tegenwoordig
iemand voelt zich aangesprokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
begrijpelijk in dit geval en niet iets dat zich alleen hoort voor te doen bij de jeugd
thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg alleen dat ik het begrijpelijk vind
deze begreep ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
thaaaanksss, heb de laatste tijd een stijve nek, dit doet me goed
achja wat is jeugdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef Yel het volgende:
Ik ben geen jeugd meer..
Voel alleen wat frustratie..
Ben bile anladim :pquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deze begreep ik niet
edit: oh die emoticon?![]()
Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
achja wat is jeugd![]()
ik zou ook eigenlijk ook niet gaan, maar door omstandigheden ga ik waarschijnlijk komend weekend met een busje richting antalya![]()
heb pas een paar weken mn rijbewijs dus maakt het wel spannend
Jij hoort niet bij de jeugd, jouw hersenen zijn al volledig ontwikkeld. Bij mij zijn de verbindingen niet zo sterk, komt nog welquote:
ga ik ook doen, maar ik ga mee om mijn broer te ontlasten, stond eig helemaal niet in de planning deze tripquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef Yel het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen..... Laat je rijden door iemand die ervaren is
neequote:
oktober? is het dan nog wel lekker weer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:32 schreef Yel het volgende:
Dan niet.... Zaten in oktober zit ik lekker op 'n eiland..
Dan wacht ik dat lekker af!
bol şansquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:00 schreef Yel het volgende:
We wagen het er gewoon op........
Cuba it is!
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te sprekenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:49 schreef maartjeh het volgende:
Mijn vriend is Turks, en hij is me nu stapje bij beetje Turks aan 't leren. Vind 't best een lastige taal om eerlijk te zijn!
Ik geef nooit meteen op, haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik geef nooit meteen op, haha.Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.
M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
Ehmmm, nee, maar toch bedankt voor je tip hè!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:06 schreef marcusa het volgende:
[..]
je moet tegen hem zeggen, dat je zin hebt in sucugggg..
succes iigquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik geef nooit meteen op, haha.Als ik het een beetje kan schrijven vind ik dat al prima. Kan nu alleen nog maar de standaard dingen zoals de koosnaampjes en vragen hoe het gaat en 'oké' enzo, maar het is een begin.
M'n schoonvader versta ik soms al wel een beetje. Hij praat veel Turks tegen me en als ik iets niet begrijp zegt hij het daarna gewoon in het Nederlands tegen me.
Dat heb ik inderdaad ondervonden. En ik maar denken dat Frans al moeilijk was..quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
succes iighet is toch knap lastig, omdat het grammaticaal totaal anders is dan de europese talen
wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprakquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
bespaar je alle moeite, geef het nu meteen op, gaat toch nooit lukken om het fatsoenlijk te spreken
waar zit je in Turkije op dit moment?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat stimuleer jıj mensen goed. ık ben hıer ıemand tegengekomen dıe geweldıg turks sprak
yalıkavakquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
waar zit je in Turkije op dit moment?
aso...quote:
bilmiyorem kan soms lief zijn...quote:
op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betraptquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ık probeer gemeen te zıjn. aardıg dat je dıt opmerkt
wel op asoheid hequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
op gemeenheid heb ik je tot nu toe niet betrapt
sarcasme en allesquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel op asoheid he
gemeenheıd komt nog
zoals ık al zeı, ık heb geen gevoel voor sarcasme (op t ınternet)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
sarcasme en alles![]()
wacht vol spanning af dan
quote:
komt doordat ze een fokker in hart en nieren isquote:
Dan pas? Dan ben ik al bijna weer weg!quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
Leuk die reacties van mensen vanuit Turkije.![]()
Nog 10 dagen en dan kom ik er ook aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |