Gaat idd alles behalve soepelquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:51 schreef ThE_ED het volgende:
blijf nou eens van dat twitter af!
ligtet weer plat!
Heeft dat niet te maken met Twitter zelf? Die is ook weer aardig brak de laatste tijdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Iemand een alternatief voor Tweetdeck? Die is ALWEER van slag.
Ik zoek een soortgelijk programma dat zowel Twitter als Facebook kan "doen".
Denk dat dat vooral aan twitter ligt. Op de momenten dat Tweetdeck niet werkt, zul je waarschijnlijk ook niet op de twitter-site kunnen komen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:25 schreef dutch-mamma het volgende:
Iemand een alternatief voor Tweetdeck? Die is ALWEER van slag.
Ik zoek een soortgelijk programma dat zowel Twitter als Facebook kan "doen".
Denk dat dit toch echt aan tweetdeck ligt. Het opent schermpjes zonder dat ik daarom vraag. Er zit één of ander bugje in en opnieuw installeren helpt niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral aan twitter ligt. Op de momenten dat Tweetdeck niet werkt, zul je waarschijnlijk ook niet op de twitter-site kunnen komen.
lijkt het hierop? Tweetdeck/Facebook problemenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:49 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Denk dat dit toch echt aan tweetdeck ligt. Het opent schermpjes zonder dat ik daarom vraag. Er zit één of ander bugje in en opnieuw installeren helpt niet.
Had gisteren ook al problemen met het progje zélf (wilde niet lekker opstarten). Toen lukte opnieuw installeren wel.
Twitter zelf doet ook regelmatig moeilijk, maar dat kan ik checken op de site zelf![]()
dat wist jij allang johquote:
Nee, maar bedankt voor het meedenken!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:28 schreef Misan het volgende:
[..]
lijkt het hierop? Tweetdeck/Facebook problemen
Ik zoek ook iets voor de telefoon. Maar het is allemaal voor IPhones en ik heb Windows Mobile. Ik zal straks eens googlen op Gravity (ben nu ff met van alles bezig).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gebruik op mijn telefoon trouwens Gravity en ik vind het een geweldig programmaatje
http://www.tinytwitter.com/quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik zoek ook iets voor de telefoon. Maar het is allemaal voor IPhones en ik heb Windows Mobile. Ik zal straks eens googlen op Gravity (ben nu ff met van alles bezig).
Bedankt! Het is PockeTwit geworden...!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.tinytwitter.com/
PockeTwit (de mooiste)
Twoble (erg basic)
CETwit (ook niet verkeerd)
Twitula (nog niet geprobeerd)
TodayTwit (toetje)
wat beviel je wel /niet aan Fring?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een nokia 5800 en Gravity werkt daar best goed op.
Ik heb tot nu toe nog geen andere progjes gebruikt, de keuze was op basis van ervaringen van andere mensen
Fring heb ik geprobeerd maar gebruik ik nu alleen voor chat
ghegheghe dat is ook weer waarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nadeel is dat ie automatisch het venster opende terwijl je een smsje aan het tikken was... heel vervelend (heb ook niet kunnen achterhalen of ik dat kan aanpassen.
Als je je aanmeld met msn via fring en je bent ook aangemeld op een computer met msn dan schakelt hij die uit. Met google talk is dat weer niet zo.
Maar het is gratis ehdus er moet wat te klagen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |