Deze doet het inmiddels weer (Facebook app)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb sinds vanavond ook twitter, naar aanleiding van de updates over MJ gisterenavond
Ik kriijg em alleen nog niet aan m'n facebook gelinkt, ik krijg een error op de applicatie toevoegen ofzo?
@koningdavid: ja, twitter is kennelijk wat traag met updaten, straks nog eens checken dus
Gravity!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Zojuist account aangemaakt, geen idee of ik dit leuk ga vinden
Heb Twibble als app op mijn N95 8GB geīnstalleerd, iemand nog andere aanraders voor een app?
Tnx, neem aan dat die zooi gekraakt te vinden isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gravity!
Geweldige applicatie, alleen niet helemaal gratis. (Voor 10 dagen wel, probeer het maar eens, I love it.)
een paar van fok er bij zoeken kan ook geen kwaad voor de afwisslingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:52 schreef Rainesz het volgende:
Ben er ook sinds deze week een beetje mee bezig met Twitter.
Vind het tot nu toe wel grappig,volg veel artiesten e.d.
ben benieuwd,tot nu toe blijf ik het leuk vinden!!
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:11 schreef Nizno het volgende:
ow en vergeet @foknieuws niet om te followen
heb BNO en foknieuws... is lekker om te zien hoe erg fok achter looptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.
Volg wel BNO, dan heb je nog af en toe echt nieuwe nieuwsflashes.
Yup, die zijn meestal de eerste met nieuws. Gooien dingen net wat sneller online dan andere nieuwssites. Soms zitten ze ernaast of blijkt er toch ergens iets niets aan de hand te zijn, maar meestal primaquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die dingen volg ik juist niet, ik kijk toch wel op fok.
Volg wel BNO, dan heb je nog af en toe echt nieuwe nieuwsflashes.
Werkt bij mij ook nietquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Doopy-X- het volgende:
http://oproer.com/twwwitter/ is gestopt met werken![]()
Don't know if i fucked it up myself
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkerenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:52 schreef Doopy-X- het volgende:
http://oproer.com/twwwitter/ is gestopt met werken![]()
Don't know if i fucked it up myself
Heb ik ook vrij snel uitgezetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkeren
Ik zit pas sinds gister op Twitter dus ik heb nog niet zoveel followers....enige Tweets die ik doe zijn momenteel eigenlijk www'squote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef Misan het volgende:
[..]
heb jij nooit klachten gehad van mensen op Hyves dat je zo veel WWW-tjes plaatst dan? Dat is bij mij de reden geweest om twwwitter eruit te knikkeren
twitterfall.comquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:55 schreef F04 het volgende:
Weet iemand waar ik die website ook alweer kan vinden die automatisch channels volgt? Die dmv een AJAX alle tweets constant update
die paar euro is het zeker wel waard hoor, het is echt een vette applicatie, die constant door ontwikkeld wordt. Als je registreert, kan je gewoon elke volgende versie ook installeren, en beta's/alpha's.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Tnx, neem aan dat die zooi gekraakt te vinden isVanavond es zoeken
![]()
Net een beetje zitten stoeien met Twitpic (werkt nice) en de auto plaatsen van www's @ hyves
Zo te zien is dat hetzelfde als twitpic namelijk mailen....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:02 schreef Jo0Lz het volgende:
Als fotopost programma zou ik Mobypicture gebruiken. Als hij de eerste keer niet kan uploaden, wordt er een optie beschikbaar om een proxy te gebruiken voor het uploaden. Die moet je dan even aanzetten, dan wordt je plaatje via de proxy van @janole gebruikt om het plaatje te posten.
Mot je in je profiel je twitteraccount aanzetten knulquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds gister op Twitter dus ik heb nog niet zoveel followers....enige Tweets die ik doe zijn momenteel eigenlijk www's
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mot je in je profiel je twitteraccount aanzetten knul
Naast Gravity, kan ik je de mobiele website slander aanraden, m.slander.net - anders Twittix of Twibble...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:46 schreef ruffian het volgende:
Ik probeer al een tijdje mijn RSS feed richting Twitter te krijgen.
Twitterfeed blijft steeds een error geven over de GUID of create time.
Ok ik heb geen GUID in mijn RSS feed en heb ook totaal geen idee hoe ik die er in krijg.
Iemand nog tips?
Ook ben ik nog steeds naar het ultieme (gratis) twitter app voor mijn E75.
Gravity is leuk...maar zo veel gebruik ik Twitter nog niet dat ik er ¤10,- aan uit wil geven.
Er zijn wel enkele apps voor puur tekst berichten maar ik plaats dan graag nog een foto erbij
Shozu doet het ook lekker maar dan is mijn batterij na een 5 uurtjes totaal uitgeput.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |