De enige terechte verklaring mogelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij wil je vriendin batsen, eigenlijk hebben ze al een affaire en je vriendin heeft tegen hem gezegd dat hij haar mag doen als hij van jou kon winnen.
Ach, ik heb zijn vrouw gezien, partnerruil zou niet zo'n ramp zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij wil je vriendin batsen, eigenlijk hebben ze al een affaire en je vriendin heeft tegen hem gezegd dat hij haar mag doen als hij van jou kon winnen.
Correct.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja en jij had het niet eens door!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:30 schreef mime_negert het volgende:
Ik heb dan wel in je topic gepost maar wil toch even duidelijk maken dat ik geen vriend van je ben
stel het eens voorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik heb zijn vrouw gezien, partnerruil zou niet zo'n ramp zijn
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hij wil je vriendin batsen, eigenlijk hebben ze al een affaire en je vriendin heeft tegen hem gezegd dat hij haar jou mag doen als hij van jou kon winnen.
Net zo irritant als mensen die "ja, je hebt gelijk hoor" zeggen met een sarcastische ondertoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Prima te gebruiken in elke discussie.
met zo'n sarcastische ondertoon ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Net zo irritant als mensen die "ja, je hebt gelijk hoor" zeggen met een sarcastische ondertoon.
Dus als ik het goed begrijp vind ik het vervelend als mensen "je hebt gelijk" tegen me zeggen met een sarcastische ondertoon?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
met zo'n sarcastische ondertoon ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |