quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Madonna zou overlijden zou ik echt een wrak zijn. Mijn vriend maakte me een keer 's nachts wakker en zei dat ze was overleden en ik heb 5 minuten keihard gejankt tot hij zei dat ze gewoon leefde.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:53 schreef mmetje41 het volgende:
WAt verschrikkerlijk ik heb zo'n verdriet,...zoveel ik kan niet meer stoppen met huilen,toen een vriendin mij sms'te ben ik direct voor het nieuws gaan zitten,ik zou met mijn zoontje de 18 de gaan..het was zijn allerdgrootste droom,alsof hij het voelde werd hij wakker en stond plotseling in de kamer,heel verdrietig en hij wist het...hij wist het zijn schreeuw MiICHAEL ging door merg en been en door mijn hart.
Michael i love you
Hij voelde hetquote:
Je gaat toch niet huilen omdat iemand dood is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:47 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leave Britney aloneeeee![]()
![]()
sorry hoor, maar miss wordt het tijd een eigen leven te krijgen
Ik probeerde eht ook bij mijn werk, maar zij trapten er niet inquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Schunckelstar het volgende:
net als die vrouw vanmorgen bij giel in de uitzending die vandaag niet gaat werken omdat ze er emotioneel doorheen ziten huilen dat ze deed, ik heb er samen met een collega dubbel om gelegen
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Schunckelstar het volgende:
net als die vrouw vanmorgen bij giel in de uitzending die vandaag niet gaat werken omdat ze er emotioneel doorheen ziten huilen dat ze deed, ik heb er samen met een collega dubbel om gelegen
ik denk dat mijn baas daar ook niet in zou trappenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik probeerde eht ook bij mijn werk, maar zij trapten er niet in
He, das een goed idee, al denk ik niet dat mijn baas daarin trapt....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Schunckelstar het volgende:
Eigenlijk toch wel verkeerd. Ik krijg 4 dagen vrij als een eerstegraads familielid overlijdt als rouwperiode, maar met dergelijke belangrijke mensen dien ik gewoon op kantoor te komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk dat mijn baas daar ook niet in zou trappen
ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest het 3 keer lezen voor ik het begreep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |