Volgens mij wel, ballen kunnen harder zijn dan andere ballen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef Kopbal het volgende:
Ik vraag me dat ook altijd af
Volgens mij heeft het gewoon te maken met bijgeloof, ze gooien de in hun ogen zwakkere ballen weg. Terwijl die er helemaal niet zijn natuurlijk.
Juist!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ballen kunnen harder zijn dan andere ballen.
Gaven ze op alle soort vragen antwoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat ze de 2 beste willen hebben? Tennis je zelf, nee he?
Zelfs ik doe dat, alleen reikt niemand me ze aan
Stel die vraag aan commentators op www.wimbledon2009.nl. Komt ie morgen misschien wel op tv
Dat zegt niemand hier toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Tyl_ het volgende:
Waarom denken mensen dat als ze iets niet begrijpen dat die ander dan een dom iets aan het doen is?
Niet dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Tyl_ het volgende:
Ik dacht dat "Vraag dan meteen 2 ballen!" als zodanig te moeten interpreteren.
Alleen tennis of tennisgerelateerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Gaven ze op alle soort vragen antwoord, of alleen als het met tennis te maken heeft?
En wat was het antwoord??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen tennis of tennisgerelateerd.
Bijv. vandaag kwam voorbij waarom tennissers amper zonnebrillen dragen
beslaan of opslaan??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat het kut is met beslaan enzo.
Wimbledon is het meest prestigieuze tennistoernooi ter wereld, je gaat mij niet vertellen dat er verschil in de ballen zitten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ballen kunnen harder zijn dan andere ballen.
Dat zit er altijd, het zijn immers ballen uit blik, de een kan net iets harder zijn dan de ander, het is immers massa productie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wimbledon is het meest prestigieuze tennistoernooi ter wereld, je gaat mij niet vertellen dat er verschil in de ballen zitten.
HaHaHaHaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag me af of jij wel kan typen_!
Voor zover ik weet wel. Hoe triest dat ook klinkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook de ballen die ze op Wimbledon gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |