Waarom zie ik dat niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Er rijdt nu een lijkwagen het terrein (CNN)
rot een eind op, eikelquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
oh, dat lijkt me wel goed nieuws eigenlijk.
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Klopt ook, een half uur geleden slimmerdquote:
Precies, en net of hij binnen 5 minuten na z'n overlijden in een lijkwagen weg zou worden gevoerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, een lijkwagen bij een ziekenhuis, dat kan alleen voor MJ zijn![]()
Er liggen daar meer mensen dood te gaan hoor
ja, misschien toch nog van toepassingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Jouw opmerking in het 1e topic
Ze refereren allemaal naar tmz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
Ahh.. helaasquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet, want zn neus is van rubber
Ja, ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht, NU komt het...
Skynews heeft het van TMZ over genomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Klonterpot het volgende:
Het lijkt echt wel serieus te zijn, op alle gerenommeerde nieuwswebsites ter wereld wordt al gemeld dat MJ overleden is.
i know, ik dacht ook precies hetzelfdequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, misschien toch nog van toepassing
maar hey, zo is 't wel altijd geweest, zie de andere opmerkingen overal
Het is een ziekenhuis, die dingen rijden daar rond voor zoete broodjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef FB14 het volgende:
Zn hart is gearresteerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef ErikZwennes het volgende:
Op CNN spreekt met over arrest.
Wat heeft 'ie nu weer gedaan dan?
Ik constateer het alleen maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Precies, en net of hij binnen 5 minuten na z'n overlijden in een lijkwagen weg zou worden gevoerd.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef ErikZwennes het volgende:
Op CNN spreekt met over arrest.
Wat heeft 'ie nu weer gedaan dan?
Net zo speciaal om te vertellen dat er een deur in het ziekenhuis open gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik constateer het alleen maarConclusies uit mijn mededeling mag j zelf trekken
Aan de ene kant wel, aan de andere kant hebben ze heeeel misschien iets meer kans op een normaal leven als die wacko er niet meer is.quote:
UNCONFIRMED drol.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
En wij op de BBC net .. dat ie dood is
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Tammymara het volgende:
Ik schrok van de topictitel,maar het is dus nog steeds niet bevestigd?
Ik vind het een ezel,Maar dit gun je niemand.
Ik wilde naar bed gaan maar nu wacht ik toch nog maar heel even...
Zouden ze dat eigenlijk meteen melden of daarmee wachten als ie dood is?
Perez hilton ligt plat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Naast FOK! zijn veel nieuwssites in de VS ook niet even snel
En CNN/BBC/FOX dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Weer een groot artiest die 'spontaan' sterft(2pac,elvis) omdat de illuminatie niet willen dat ze herkenbaar worden gemaakt..
idiootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Weer een groot artiest die 'spontaan' sterft(2pac,elvis) omdat de illuminatie niet willen dat ze herkenbaar worden gemaakt..
Say what?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Zag het net maar de site laadt niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
URGENT -- "King of Pop" Michael Jackson dead at 50: http://news.bnonews.com/fhnv
Heeft ie dat niet een kleeein beetje zelf gedaan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
Een geweldige artiest, ontzettend getalenteerd, en WAT een karaktermoord hebben ze op hem gepleegd
Haha, ook echt gelijkwaardige artiestenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen verstand van,maar zou je als broer daar zin in hebben? Om de telefoon op te pakken en te zeggen dat ie dood is? Aan een of andere gossipsite? Lijkt me toch dat ze dat echt niet bevestigen tot familie het ook gehoord heeft en zo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Geloof maar dat het waar is, TMZ had contact met de vader van MJ.
As we speak opent er een deur!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net zo speciaal om te vertellen dat er een deur in het ziekenhuis open gaat.
Die zullen dat contact niet hebben gehad, denk ik. Die zullen wachten op een officieel statement van de familie.quote:
dacht ik ook net aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef muay-toy het volgende:
2pac was wel degelijk een groot artiest...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha, ook echt gelijkwaardige artiesten, voorzover je tweepac daaronder kunt scharen.
Als jij dat wil geloven, ga je gang. Ik vind van niet. Die man was gewoon te groot. Mensen konden niet omgaan met iemand die zo ontzettend groot was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heeft ie dat niet een kleeein beetje zelf gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |