Begrip tonen voor een zelfdoding? Als je dat punt bereikt, wordt het link hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.
We vragen alleen begrip.
Juist dat begrip heb ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.
We vragen alleen begrip.
Ik heb niets tegen zelfdodingen, alleen de manier waarop sommige zelfdodingen plaats vinden keur ik af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Begrip tonen voor een zelfdoding? Als je dat punt bereikt, wordt het link hoor
Het zegt mij iets, dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Dat jij iets niet ziet zegt niet zo veel natuurlijk.
lulzquote:Holebi-icoon
Yasmine gold als een icoon voor de holebi-beweging in Vlaanderen. Toen ze zich outte als lesbienne, ruim tien jaar geleden, was dat nog altijd moedig. Haar eerste 'bekende' relatie was met Alexandra Potvin. Daarvoor was ze samen met tv-gezicht Dieter Troubleyn (videoreactie van hem onderaan).
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Repeat het volgende:
Hoe heeft ze het gedaan?
bronquote:Yasmine hing zich op aan boom nabij huis zus in Kontich
Yasmine (37) heeft zichzelf gisteren van het leven beroofd door zich op te hangen aan een boom nabij het huis van haar zus in Kontich. Rond 14u vond de politie het stoffelijke overschot van de zangeres en tv-presentatrice. Dat meldt Het Laatste Nieuws.
Yasmine, die zelf in Edegem woonde en na de liefdesbreuk met Marianne Dupon in een depressie zat, was bij haar zus Inge langsgegaan in de Hoogbunderlaan in Kontich. Rond het middaguur haalde Inge haar kinderen van school en toen ze terug thuiskwam, was er geen spoor meer van haar zus. Toen Yasmine haar gsm niet meer beantwoordde, belde Inge de politie. Die vond na een korte zoektocht op 100m van het huis het stoffelijke overschot van de zangeres. Ze had een metalen draad aan een tak vastgemaakt en zich verhangen. (hln/kh)
Eensch, en als je in haar geval een kind hebt, een heel jong kind, dan ligt dat meteen weer heel andersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, en?
Zelfmoord zou niet erg zijn op het moment dat je geen enkele sociaal netwerk hebt, alle banden met je naasten hebt vebroken of nooit gehad.Op dat moment is je leven puur egoïstisch en is zelfmoord een logisch gevolg van je levenstijl.
Biologisch gezien is het haar kind natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Eensch, en als je in haar geval een kind hebt, een heel jong kind, dan ligt dat meteen weer heel anders
Dat noem ik zwak dat jij dat vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
wat is daar "vaag"aan. Het staat er toch duidelijk genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef msnk het volgende:
Nog nooit van gehoord
Naja zal wel, RIP. Beetje vaag, jezelf ophangen nabij het huis van je zus...
Mee eens. Dan ben je niet sterk genoeg om er voor te vechten IMHOquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo trolls? Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
Ik vind het een vage actie, niet een vaag geformuleerde zinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:00 schreef Fockker het volgende:
[..]
wat is daar "vaag"aan. Het staat er toch duidelijk genoeg
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Dan ben je niet sterk genoeg om er voor te vechten IMHO
Je kunt er wel voor vechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.
+1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |