Nee, jij voegt wat toe aan dit universum zeg.quote:
Knap dat ik mij normaal nooit uitlaat over zelfmoord en dit mijn eerste reactie is over zelfmoord op dit forum. En ik voeg net zo weinig toe als jij dat doet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, jij voegt wat toe aan dit universum zeg.Je hebt blijkbaar niets beters te doen dan in dit soort topics laten weten hoe zwak je anderen wel niet vind. Als dat nu de grootste bijdrage is van je bestaan
Beter dan de dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef WangSneeWangPang het volgende:
D'r zal wel meer aan de hand zijn, maar als je zelfmoord egoistisch vind, wat is leven dan?
Klopt, en?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Juist ja, puur egoisme inderdaad..
Kom jij dan ook, je schenkt zoveel aandacht aan mij, terwijl je doet voorkomen dat het je geen reet interesseert wat ik heb te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Anchor het volgende:
Gast, ga lekker een topic over jezelf beginnen ergens.
Zou kunnen. Ik kan me niet herinneren dat ik van iemand ooit heb gehoopt dat ze zelfmoord zouden plegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Inderdaad, sommige mensen plegen zelfmoord en die worden vreselijk gemist, van anderen hoop je dat ze het doen maar het gebeurd nooit, ik weet niet wat erger is..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Lundegaard het volgende:
Waarom Rekkie bijna verplichten om het erg te vinden dat een vrouw zelfmoord pleegt omwille van een relatie?
Meningen, mensen, verschillen en zo.
Stelletje moraalmonsters..
Dat kan en dat is jouw eigen mening. Respect daarvoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Ik kan me niet herinneren iemand ooit voor zwak te hebben uitgemaakt die het wel deed.
MJ is ook treurig, maar ergens minder onverwacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Nithosm het volgende:
Treurig... 37 pas.
Props voor de mensen die hier zitten en niet bij MJ op F5 te bashen
Prima toch. Nou veel plezier met het lezen verder danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Anchor het volgende:
Ik "lees". En dan kom jij met je gedrag. Maar jij je zin joh.. ik kom hier speciaal voor jou.
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Lundegaard het volgende:
Waarom Rekkie bijna verplichten om het erg te vinden dat een vrouw zelfmoord pleegt omwille van een relatie?
Meningen, mensen, verschillen en zo.
Stelletje moraalmonsters..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |