Hey is dat een avatar van Kurt Cobain?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo trolls? Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
Ja ook zo'n egoïstische zak.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Anchor het volgende:
[..]
Hey is dat een avatar van Kurt Cobain?
Wacht eens even.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ook zo'n egoïstische zak.
Je punt?
Zelfmoord vind ik ook egoïstisch, en het lijkt erop (maar dit soort berichten is nooit volledig!!) dat ze stilletjes weggeslopen is, haar vrienden alleen achterlatend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo trolls? Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
Oh sorry hoor, ik zal me weer melden als ik het zielig ga vinden voor de zelfdoderquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wacht eens even.
Er stapt iemand uit het leven en ineens loop je hier te bitchen?
Verkeerde pillen ingenomen vandaag?
Liever niet meer terugmelden in dit topic.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik zal me weer melden als ik het zielig ga vinden voor de zelfdoder
Hoezo weinig begrip??quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zelfmoord vind ik ook egoïstisch, en het lijkt erop (maar dit soort berichten is nooit volledig!!) dat ze stilletjes weggeslopen is, haar vrienden alleen achterlatend.
Maar anderzijds: jij hebt weinig begrip voor hoe verschrikkelijk verscheurd je je kunt voelen, hoe de grond onder je voeten volledig weggslagen kan worden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Liever niet meer terugmelden in dit topic.
Nee, jij voegt wat toe aan dit universum zeg.quote:
Knap dat ik mij normaal nooit uitlaat over zelfmoord en dit mijn eerste reactie is over zelfmoord op dit forum. En ik voeg net zo weinig toe als jij dat doet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nee, jij voegt wat toe aan dit universum zeg.Je hebt blijkbaar niets beters te doen dan in dit soort topics laten weten hoe zwak je anderen wel niet vind. Als dat nu de grootste bijdrage is van je bestaan
Beter dan de dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef WangSneeWangPang het volgende:
D'r zal wel meer aan de hand zijn, maar als je zelfmoord egoistisch vind, wat is leven dan?
Klopt, en?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Juist ja, puur egoisme inderdaad..
Kom jij dan ook, je schenkt zoveel aandacht aan mij, terwijl je doet voorkomen dat het je geen reet interesseert wat ik heb te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Anchor het volgende:
Gast, ga lekker een topic over jezelf beginnen ergens.
Zou kunnen. Ik kan me niet herinneren dat ik van iemand ooit heb gehoopt dat ze zelfmoord zouden plegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Inderdaad, sommige mensen plegen zelfmoord en die worden vreselijk gemist, van anderen hoop je dat ze het doen maar het gebeurd nooit, ik weet niet wat erger is..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Lundegaard het volgende:
Waarom Rekkie bijna verplichten om het erg te vinden dat een vrouw zelfmoord pleegt omwille van een relatie?
Meningen, mensen, verschillen en zo.
Stelletje moraalmonsters..
Dat kan en dat is jouw eigen mening. Respect daarvoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Ik kan me niet herinneren iemand ooit voor zwak te hebben uitgemaakt die het wel deed.
MJ is ook treurig, maar ergens minder onverwacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Nithosm het volgende:
Treurig... 37 pas.
Props voor de mensen die hier zitten en niet bij MJ op F5 te bashen
Prima toch. Nou veel plezier met het lezen verder danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Anchor het volgende:
Ik "lees". En dan kom jij met je gedrag. Maar jij je zin joh.. ik kom hier speciaal voor jou.
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Lundegaard het volgende:
Waarom Rekkie bijna verplichten om het erg te vinden dat een vrouw zelfmoord pleegt omwille van een relatie?
Meningen, mensen, verschillen en zo.
Stelletje moraalmonsters..
Begrip tonen voor een zelfdoding? Als je dat punt bereikt, wordt het link hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.
We vragen alleen begrip.
Juist dat begrip heb ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat doen we niet, we verplichten niemand tot een daad.
We vragen alleen begrip.
Ik heb niets tegen zelfdodingen, alleen de manier waarop sommige zelfdodingen plaats vinden keur ik af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Begrip tonen voor een zelfdoding? Als je dat punt bereikt, wordt het link hoor
Het zegt mij iets, dat zou genoeg moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef WangSneeWangPang het volgende:
Dat jij iets niet ziet zegt niet zo veel natuurlijk.
lulzquote:Holebi-icoon
Yasmine gold als een icoon voor de holebi-beweging in Vlaanderen. Toen ze zich outte als lesbienne, ruim tien jaar geleden, was dat nog altijd moedig. Haar eerste 'bekende' relatie was met Alexandra Potvin. Daarvoor was ze samen met tv-gezicht Dieter Troubleyn (videoreactie van hem onderaan).
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Repeat het volgende:
Hoe heeft ze het gedaan?
bronquote:Yasmine hing zich op aan boom nabij huis zus in Kontich
Yasmine (37) heeft zichzelf gisteren van het leven beroofd door zich op te hangen aan een boom nabij het huis van haar zus in Kontich. Rond 14u vond de politie het stoffelijke overschot van de zangeres en tv-presentatrice. Dat meldt Het Laatste Nieuws.
Yasmine, die zelf in Edegem woonde en na de liefdesbreuk met Marianne Dupon in een depressie zat, was bij haar zus Inge langsgegaan in de Hoogbunderlaan in Kontich. Rond het middaguur haalde Inge haar kinderen van school en toen ze terug thuiskwam, was er geen spoor meer van haar zus. Toen Yasmine haar gsm niet meer beantwoordde, belde Inge de politie. Die vond na een korte zoektocht op 100m van het huis het stoffelijke overschot van de zangeres. Ze had een metalen draad aan een tak vastgemaakt en zich verhangen. (hln/kh)
Eensch, en als je in haar geval een kind hebt, een heel jong kind, dan ligt dat meteen weer heel andersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klopt, en?
Zelfmoord zou niet erg zijn op het moment dat je geen enkele sociaal netwerk hebt, alle banden met je naasten hebt vebroken of nooit gehad.Op dat moment is je leven puur egoïstisch en is zelfmoord een logisch gevolg van je levenstijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |