quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Het bericht heeft het Midden-Oosten bereikt. Het Iraanse regime verwelkomt MJ's dood omdat de aandacht niet meer uitgaat naar de Iraanse revolutie maar naar zijn dood. Ahmadinejad: another CIA coup d'etat bites the dust.
Die grijpen nou eenmaal alles aanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef DrAlban het volgende:
Het bericht heeft het Midden-Oosten bereikt. Het Iraanse regime verwelkomt MJ's dood omdat de aandacht niet meer uitgaat naar de Iraanse revolutie maar naar zijn dood. Ahmadinejad: another CIA coup d'etat bites the dust.
Ja, idd, bij onze youtube jukeboxavondjes komt-ie regelmatig weer langs... Toch leuke nummertjes gemaakt idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Toch bedankt voor een aantal zeer goede nummers.
grapjes zijn leuk, maar ik denk nog iets te vroegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
What's the difference between MJ and disney films?
Disney films can still touch kids.
Wel het laatste waar ik aan denkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Inderdaad. Ik dacht dat het juist ook weer wat beter met 'm ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Doodgeschrokken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net dat-ie een serie van 50 concerten zou gaan geven? Daar is-ie zelf ook wel een beetje van teruggeschrokken wrs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |