Allemaal heel zielig hoor dat er mensen sterven , maar het moet nu eenmaal.. heel simpelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Dat is nou nog es mooi gezegd. Helemaal mee eens. De wereld is al keivol.
De gekte gaat zo beginnen.quote:
geheimhoudingsplicht enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
Twitteren ze niet in het ziekenhuis ofzo ?
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.quote:
alsof ze bij zoiets zich daar aan gaan houden.... vraag ik me dan af.quote:
Wat Cue al zegt, denk dat daar wel consequenties aan hangen voor de mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.
Je zal maar de zuster zijn die hem behandeld. En zo dat piepje aan het apparaat dat ie sterft. En jij twitterd dat ff naar iedereen.quote:
Die worden inderdaad gekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Ik denk niet dat iedereen zich daar, op zo'n moment, aan gaat houden...quote:
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Zeker. Maar er zijn ook nog heel veel mensen die fan van hem zijn. Ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef djayzz het volgende:
Je zal net maar 10 uur lang in de rij hebben gelegen voor een kaartje, en dat het toen uitverkocht was en dan op internet voor 500 euro kaartjes gekocht....
Dat zal wel nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geld
Misschien heb je nu wel toegang tot zijn afscheid.
Mja, daarmee gaat hij ook al de boeken inquote:
Jij denkt een conspiracy ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt nooit vertrouwen gehad in die concerten..
Kom op, 50 concerten. Dat doet een artiest die goed in vorm is hem al niet na
Ja joh, dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal wel nietalleen hele speciale mensen mogen daarbij zijn denk ik...
Dat maakt het niet minder erg..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en trouwens ineens ingeving waarom dit zo groot nieuws is (voor sedan)
Miljarden mensen kennen MJ.. dus jah die willen het opzich allemaal wel weten. Wie kent die ene inwoner van Zwitersland bv.. Dat is voor veel minder mensen interessant
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik.
Het was ff een grapje in deze nare reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |