Ik had het over de TV.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoi TS!
Zet een CD op of ga MP3tjes luisteren. Niet zeuren over radio want er zit een knop op dat ding. Gebruik die dan ook.
Bedrijfsbuffel hoort er te staan. Typo in de TT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Lonaa het volgende:
En wtf is een bedrijsbuffel? Daar maak ik echt niks van.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien? Kijk dan ook bijna geen tv, wtf is er nog op tegenwoordig?
Mooi woord voor hardwerkende, niemand ontziende managers.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Lonaa het volgende:
Die van de AH blijven leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef Florian_ het volgende:
Inderdaad. Een aantal bedrijven probeert hetzelfde als de AH. Vaste karakters in elke reclame, verhaallijntje erbij etc. Bij de meesten van hen is het echter niet echt succesvol. Alhoewel die eerste reclame van KPN (goeiemoggel) aansloeg, gaan ze er nu te lang mee door. Net zoals die reclamereeks van C1000 (dacht ik?) met die mollige huismoeder die probeert aan te pappen met zo'n werknemer voor korting oid.
Eerste keer dat ik die reclame zag vond ik hem best grappig. Alleen daarna krijg je de eindeloze herhaling en Jamba-ringtones, dan is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef ehqo het volgende:
Dat hele 'goeiemoggel-gebeuren' is nooit leuk geweest, man.
AH, Centraal Beheer Achmea en Axe maken altijd goede reclames.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van de AH blijven leuk.![]()
KPN faalt nu hopeloos. C1000 inderdaad ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |