Maar dat in de meeste gevallen wanneer er geklaagd wordt over TNTquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef Klonk het volgende:
zo versturen is vragen om problemen
wat een sukkels lopen er rond op deze aardkloot
Nadeel is dat je minimaal 1,5 week erop moet wachten, dus het ligt er een beetje aan of het haast heeft.quote:
Hmm... Heb je je stylus nu?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja een pakketje voor een stylus is ook zo nutteloos nietwaar?
niet echt, maar deze heeft geen spitse punt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nadeel is dat je minimaal 1,5 week erop moet wachten, dus het ligt er een beetje aan of het haast heeft.
Scroll naar beneden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das goedkoop die 1e
Oh, ik moet alleen een spitse punt hebben helaas![]()
I know, ik had het over die 2, voor 70 centquote:
In welke winkel kan je in godsnaam een stylus kopen?quote:
voor?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In welke winkel kan je in godsnaam een stylus kopen?
Die dingen zijn toch allemaal hetzelfdequote:
Volgens mij liggen die gewoon in de gemiddelde PC zaak in zakjes van 5 bij de PDA sectie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dixons, V&D, Mediamarkt, zelfs een beetje moderne grote kantoorboekwinkel heeft ze tegenwoordig in het assortiment.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja bubbeltjesenvelop.quote:
Ik werk er al jaren en het enige wat ik ooit gezien heb zijn mensen die een blad mee naar huis nemen als er geen adres op staat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef wapwip het volgende:
Wats een stylus?
En bij tnt word echt veel gejat en achtergehouden, heb er zelf tijdje gewerkt. Er waren erbij die gewoon iedere maand alle leuke tijdschriften achterhielden, en zo dus een gratis abbo hadden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |