Dat lijkt me logistiek lastig uit te voeren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef pekel het volgende:
Eeuwig opsluiten, stenigen en opbranden.
ongemerkt maak je elke dag meer dan een halve liter snot aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef Paul het volgende:
Gatsiedarrie
Dat vind ik toch zo goor he dat dan iemand in zijn neus zit te porren en dan dat snotje op gaat eten!!
Shit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat lijkt me logistiek lastig uit te voeren.
Net als je eigen pis drinken zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef StacksOnDeck het volgende:
Goed voor je immuunsysteem!
Ik zie het nut van iemand opsluiten ook niet echt als je diegene al stenigt en opbrandt. Wat sluit je dan nog precies op?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:59 schreef pekel het volgende:
[..]
Shit.
Eeuwig in de zin van "tot de dood het beëindigd"?
zonder snot ben je met een paar dagen hardstikke doodquote:
Het fenomeen "snuiten" is je nooit bijgebracht?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef intraxz het volgende:
Zal ik je eens wat leuks vertellen, ts?
Dat snotje slik je hoe dan ook door. Het gaat naar achteren in je keel en dan slik je het door. Je kan het er uit halen en opeten of je kan het laten zitten en opeten.![]()
Je haalt nu een hoop dingen door elkandersquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef bonke het volgende:
[..]
zonder snot ben je met een paar dagen hardstikke dood![]()
snot zorgt voor een laagje slijm in je maag die niet door je gal opgelost kan worden
als je dus geen snot aanmaakt heeft je maag ook dat laagje slijm niet
nu kan je gaan raden hoe dat gaat voelen als je gal zich door je maagwand heen vreet
Jij snuit je neus zeker elke 5 minuten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Het fenomeen "snuiten" is je nooit bijgebracht?
owkeej vertel jij et dan maarquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:03 schreef intraxz het volgende:
[..]
Je haalt nu een hoop dingen door elkanders
Het wekt inderdaad weerstand op maar of je d'r wat aan hebtquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagslijmvliesquote:
quote:De productie van snot is een continu proces. Bij mensen wordt het grootste gedeelte van het geproduceerde snot onbewust ingeslikt.
I know. Ik doelde op het uitgepeuterde snot wat iemand opeet, dat heeft geen enkel nut. Net als je eigen pis drinken tbv je imuunsysteem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef bonke het volgende:
[..]
zonder snot ben je met een paar dagen hardstikke dood![]()
snot zorgt voor een laagje slijm in je maag die niet door je gal opgelost kan worden
als je dus geen snot aanmaakt heeft je maag ook dat laagje slijm niet
nu kan je gaan raden hoe dat gaat voelen als je gal zich door je maagwand heen vreet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |