Net kwam ik uit de douche en liep mijn kamer in. (wel met onderbroek aan) Vervolgens spuit ik deo onder mijn oksels en doe mijn kast open om kleren uit te zoeken. (ja, dat doe ik zelf) Nou ik bekijk me kleren ff en leg vervolgens het setje wat ik aan wil doen op mijn bed. Maar op dat moment zie ik dat er op mijn vloer allemaal vage witte schilfers ofzo liggen...

Ik dacht dat het dan uit mijn kleren kwam. Misschien had ik papier in mijn broekzak laten zitten terwijl deze in de wasmachine werd gewassen. Hierdoor krijg je ook van dat soort vage schilfers. Maar dat was dus niet het geval...
Nou ik ga ff op mijn stoel zitten en zie plots dat die zooi ook op mijn boxer zit.

Ik dacht toen dat die zooi van het dak kwam, want dat dak is ook wit. En ik had mijn muziek namelijk vrij hard staan. (met harde bassdrum

) Dus ik zet mijn muziek uit (

) en ga aan het dak voelen of die verf los zit, maar dat was dus ook niet zo...
Vervolgens zag ik per toeval van die witte zooi onder mijn arm zitten. Nou wat bleek, die klote Axe Dry deo is van die vage witte plakkerige zooi. En als je dat gewoon onder je armen spuit valt dat er gewoon weer af.

Je moet dus heeeel weinig gebruiken wil je het een beetje schoon houden in je kamer.
Klacht: Axe Dry is plakkerige zooi dat onder je armen vandaan valt...